Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet om en grei nettbutikk eller et annet sted man kan kjøpe et "gravid-belte" til bil for en overkommelig penge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På baby-butikker, som Sørbø, Reflex osv..

Finner også brukte på finn.no.

Nytt koster 400 ca.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar :)

Noen som vet om et sted de selges rimeligere?

Skrevet

Sjekk her

Mener d var her jeg kjøpte d for 199kr :)

Send de en mail nederst på siden der.

Lykke til..

Gjest Gjest
Skrevet
Sjekk her

Mener d var her jeg kjøpte d for 199kr :)

Send de en mail nederst på siden der.

Lykke til..

Og vi har en vinner!! Tusen takk for tipset :)

Skrevet (endret)

Hei

Tenkte det var fint å kuppe denne tråden ;) for å høre når dere begynner å bruke gravidbilbelte?

Endret av Frk Doodad
Skrevet

Visst man først bestemmer seg for å ha gravid belte er det like greit å begynne å bruke det ganske så tidlig. Men det har vel ikke noe sørlig funksjin før magen begynner å vokse og det blir mer behageli å bruke gravid beltet

Gjest Gjest
Skrevet
Visst man først bestemmer seg for å ha gravid belte er det like greit å begynne å bruke det ganske så tidlig. Men det har vel ikke noe sørlig funksjin før magen begynner å vokse og det blir mer behageli å bruke gravid beltet

Bruker ikke gravisbilbelte for å at det er mer behagelig, men bruker det for å beskytte barnet ved en evt. ulykke!!

Skrevet

Det er ikke tryggere med gravidbilbelte enn med vanlig bilbelte. Gravidbilbelte er kun for komfort.

Skrevet
Gravid – hva bør man tenke på?

Bruk bilbeltet – det er det sikreste både for mor og barnet i magen. Det finnes enkelt utstyr som styrer beltet slik at det blir liggende under magen. De kan gi en bedre komfort, men har ikke betydning for risikoen for skader i en eventuell kollisjon. Slike beltestyrere kan kjøpes eller leies i barneutstyrsforretninger.

Fra trygg trafikk.

Skrevet

Jeg trodde det var for at det skulle ligge på hoften i stedet for på magen, og dermed være sikrere?

Skrevet

Jeg hadde ikke noe problem med å ha det vanlige beltet under magen min. Så lenge man bruker det vanlige riktig så er det ikke forskjell på sikkerhet.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke problemer med å trekke det vanlige beltet godt ned. Trygg trafikk sier at ved slik bruk (at beltet ikke går tvers over magen) er det like sikkert som gravidbelte. Men produsentene liker jo å skremme folk til å kjøpe det meste.

Skrevet

Jeg bruker heller ikke gravidbilbelte, går veldig greit å ha det vanlige under magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...