Maiken Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 ..Overskriften forteller vel det meste Jeg er på utkikk etter slike krus/kopper der det står "Verdens beste bestemor/far" eller liknende. Er det noen som vet i hvilke butikker jeg kan få tak i disse (jeg bor i Oslo) ?? På forhånd takk
Far til 2 Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 ..Overskriften forteller vel det meste Jeg er på utkikk etter slike krus/kopper der det står "Verdens beste bestemor/far" eller liknende. Er det noen som vet i hvilke butikker jeg kan få tak i disse (jeg bor i Oslo) ?? På forhånd takk Jeg tror du får bestilt slike kopper på internet (og andre steder som selger reklame artikler, etc). Da kan du også få bilde, etc av bestemor på koppen . Det koster ant. et par 10'ere ekstra med en slik "spesiallaget" kopp, men bestemor setter sikkert STOR pris på det .
Maiken Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2007 Tusen takk for svar alle sammen! Jeg løp Oslo rundt i går og fant tilslutt noen søte, med teksten: "Min farmor/-far" osv, på en lekebutikk. De vordende besteforeldre ble veldig fornøyde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå