Gå til innhold

kjøpe sportssko på nett/ebay?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_starkitten_*
Skrevet

Jeg lurer på om noen av dere har kjøpt sporstsko eller nike shox på nettet?

Jeg har sett litt på ebay, men merket de går for ganske høy pris. så lurer på om noen kanskje har kjøpt slike sko på nettbutikk? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har kjøpt sportssko på nett ja, dog ikke Nike. Kjøpte mine fra Ellos. La Redoute som er i samme gruppen har Nikesko, er du kunde eller blir det får du som regel gode tilbud. Jeg brukte f.eks. en rabatt og kjøpte Pumasko fra Ellos, fikk da 300 kr i rabatt.

Du kan jo se om du vil www.laredoute.no

• 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg har nettopp vært på posten og hentet mine nye Nike Shox bestilt fra Ebay.

Disse skoene har en veil. pris på ca 1200,- i Norge. Jeg betalte $59,99 for skoene (best offer, ikke auksjon), + i underkant av $30 i frakt - tilsammen $88 som den dagen jeg kjøpte de tilsvarte NOK 480. Med andre ord godt under halv pris ift Norge!

Det er virkelig mange kule sko å finne på Ebay, sikkert mange en ikke får kjøpt i Norge engang. Det eneste en bør være oppmerksom på er at en kjøper riktig størrelse, kan være lurt å sjekke dette i en sportsbutikk før du kjøper på nett. Jeg bruker selv str 39, som etter min erfaring med sko kjøpt i USA kan være både US 7,5 , 8 og 8,5. Nike Shox'ene kjøpte jeg i 8,5 og de passer utmerket!

Det tar ca 10 dager fra pakken sendes til du kan hente den på postkontoret, og er du riktig heldig blir den sendt som "gave" og du slipper å betale toll :)

Skrevet

Mye fint å finne på eBay ja! Men pass på at selger har gode karakterer, men fakes blandt de mest populære skoene.

Vær også oppmerksom på at i USA er det forskjell på dame- og herrestørrelser.

Når det gjelder forsendelsestid varierer dette veldig, kommer an på hva selger tilbyr. Kan ta alt fra 3 dager til 4 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...