Annie Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Har lasta ned siste versjon av IE og scrollen min har blitt helt rar! Når jeg beveger hjulet, så fortsetter siden og scrolle av seg selv, og ikke sånn som før, at jeg bestemte hvor mye. Har sjekka innstillingene, og de er som før. Noen som har erfaringer med det samme? Evt hva kan jeg gjøre med det?
Skravla Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Har lasta ned siste versjon av IE og scrollen min har blitt helt rar! Når jeg beveger hjulet, så fortsetter siden og scrolle av seg selv, og ikke sånn som før, at jeg bestemte hvor mye. Har sjekka innstillingene, og de er som før. Noen som har erfaringer med det samme? Evt hva kan jeg gjøre med det? Jeg har aldri merket det IE6. Har du nyere? Dumt spørsmål, men har du prøvd å restarte PC'n?
Annie Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 Jeg lasta ned IE7 nå i sta. Har aldri hatt problemet før.
Annie Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 Nei det er ikke det som er feilen. Pokkers irriterende!!
Annie Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2007 Lasta ned oppdateringer på musa, og nå funker det perfekt igjen!! :juhu:
Skravla Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Lasta ned oppdateringer på musa, og nå funker det perfekt igjen!! :juhu: Det er jo greit å få oppdatert MUSA....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå