t-schnuppa Skrevet 15. juli 2007 #1 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har en tatovering jeg angrer utroolig mye på at jeg tok! D er en Ole-brum på skulderen!! Huff og huff.. har så lyst til å få dekket til denne på bryllupsdagen, synes den ødelegger det elegante over kjolen osv. HAr hørt det finnes noe form for sminke som er ment å dekke over slikt.. noen m erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 15. juli 2007 #2 Del Skrevet 15. juli 2007 Heh, er glad for at jeg aldri realiserte planene mine om tatovering. Men hvis du skal sminkes hos frisøren eller noen andre kan du ikke bare ringe og spørre om de greier å sminke over tatoveringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sativa Skrevet 16. juli 2007 #3 Del Skrevet 16. juli 2007 Det må jo gå an, det finnes jo veldig dekkende krem som man kan bruke på fødselsmerker og slikt. Har sett en slik på tv-shop (av alle steder). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-schnuppa Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 16. juli 2007 Takker for svar Ja, hadde jeg enda hørt på alle andre da jeg var 16år, hadde jeg ikke trengt å stille dette spørsmålet, men , men.. Jeg angrer uuuuutroooolig mye! Hadde det enda vært en helt annen type så kanskje jeg ikke hadde brydd mg så mye, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 16. juli 2007 #5 Del Skrevet 16. juli 2007 Selv om det kanskje ikke hjelper deg akkurat nå, så kan du sikkert får tatovert noe nytt over, det har hvertfall ei jeg kjenner gjort. Og nå vet jeg og at jeg har plassert mine tatoveringer riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. juli 2007 #6 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg vet ikke om noen slik sminke, men det finnes nok. Ellers kan du jo laser-fjerne den, men det er vel dyrt, og tror du får arr av det, men kan jo undersøkes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathrine79 Skrevet 16. juli 2007 #7 Del Skrevet 16. juli 2007 Fjerning med laser koster flere tusen, og hvis det er en tatovering med forskjellige farger er det vanskeligere enn med sort, for man må bruke forskjellige typer laser på forskjellige farger. Man er ikke garantert at alt går vekk, og man kan få pigmentfeil og arr. Man trenger minst 3-4 behandliger, med 1 måned eller noe i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 16. juli 2007 #8 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg har aldri hatt noen tatovering, men derimot et stygt arr på venstre skulder. Kjoler (Også brudekjole) har derfor i alle år blitt valgt med tanke på at de skal dekke dette arret. Nå har du vel imidlertid sannsynligvis kjøpt kjole allerede, så det toget er gått. Det finnes selvfølgelig sminke som er ment å dekke over større pigmentfeil etc. og som nok ville dekke ganske godt. Siden tatoveringen er i forskjellige farger, tror jeg imidlertid at denne oversminkingen vil bli temmelig godt synlig og da synes jeg bare det ser dumt ut! Det jeg gjør med mitt arr når det er nødvendig, er at jeg bare smører på ørlite foundation og tar litt pudder over slik at det ikke blir forsøkt sminket bort på noen måte, men at det blir litt mindre "selvlysende" rødt. Børster du litt pudder over Ole Brum, vil han også bli litt mattere og ikke så fremtredende. Ellers får du vel trøste deg med at det finnes atskillig styggere og mer provoserende tatoveringer enn en enn liten søt Disney-figur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå