Gjest Yoghurt Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Har litt lyst til å skaffe meg epilator. Bruker varmvoks nå, men er så lei av å måtte vente til hårene har blitt lange nok før man kan ta ny runde, så har lyst til å gå til innkjøp av epilator, da jeg har fått inntrykket av at man kan bruke den selv om hårene er veldig korte? Men hvor mye koster det? Og hvilken type har dere å annbefale? Lurer også på om det bråker noe når man bruker det..
Gjest Alou Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har en fra Braun Ligner veldig på denne: Braun
Rainbow Brite Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har den som er på bildet ovenfor. Brukte den for første gang i går, og fyttirakkern så vondt! Har gjort en del nybegynnerfeil også, så er ikke helt smooth, men regner med å komme mer inn i det etterhvert, for det blir flere ganger (mennesker er syke syke dyr ) Uansett, det er den beste modellen på markedet for tiden. Den kommer med et nybegynnerhode i tillegg til det vanlige, og barberhode, masse ekstra duppeditter med andre ord. En kjøledings og, men jeg brukte ikke den, føles litt counter intuitive, for porene trekker seg jo sammen når det blir kaldt, det må jo bli mer vondt da?! :klø: Den bråker som en vanlig barbermaskin! Jeg synes den ble litt varm etterhvert også, men så skal det sies at jeg holdt på fryktelig lenge.. Man får vel mer dreisen på det etterhvert! Jeg fikk min i gave fra mannen min, så vet ikke hva det koster, men tror det ligger et sted mellom 600 og 800,-
Gjest Gjest_cassie_* Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har den som er på bildet ovenfor. Brukte den for første gang i går, og fyttirakkern så vondt! Har gjort en del nybegynnerfeil også, så er ikke helt smooth, men regner med å komme mer inn i det etterhvert, for det blir flere ganger (mennesker er syke syke dyr ) Uansett, det er den beste modellen på markedet for tiden. Den kommer med et nybegynnerhode i tillegg til det vanlige, og barberhode, masse ekstra duppeditter med andre ord. En kjøledings og, men jeg brukte ikke den, føles litt counter intuitive, for porene trekker seg jo sammen når det blir kaldt, det må jo bli mer vondt da?! :klø: Den bråker som en vanlig barbermaskin! Jeg synes den ble litt varm etterhvert også, men så skal det sies at jeg holdt på fryktelig lenge.. Man får vel mer dreisen på det etterhvert! Jeg har også denne epilatoren, og jeg er kjempefornøyd med den!! Det mest geiale er vel egentlig lyset på den. Ser hele tiden om det er noen hår som står igjen. Det gjorde sinnsykt vondt første gangen, men nå når jeg har brukt den flere ganger så er det nesten som vanlig barering Kjølehansken er mest behagelig å bruke etterpå synes jeg, for å roe ned huden. Min kostet 999,- og da følger det med to epilator hoder, ladyshaver hode, kjølehanske og oppbevaringsveske Jeg fikk min i gave fra mannen min, så vet ikke hva det koster, men tror det ligger et sted mellom 600 og 800,-
Gjest Gjest_cassie_* Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Hva skjedde nå da?? hele innlegget mitt kom jo innimellom og i sitat. sorry... håper dere skjønner alikevel. får ikke til å redigere heller
Miel Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Jeg har også den som det linkes til over her - fikk den i dag, faktisk. Min kostet 600 kroner, men da følger det ikke med barberhode slik som på den til 1000. Det trenger jeg uansett ikke, skal jeg først barbere vil jeg bruke høvel. Vel. Jeg har selvsagt allerede prøvekjørt vidunderet, og jeg er nesten skuffet: Det gjør jo ikke mer vondt enn å nappe øyenbryn! Skjønner ikke hva alle skriker sånn for, høhø. Jeg var pysete og begynte med det såkalte nybegynnerhodet på låret, hvor jeg har veldig tynne og fine hår, men det kjentes ikke ut som om den nappet i det hele tatt. Kjørte på med standardhodet, da nappet det litt, men ikke noe spes, det var på grensen til behagelig. Til slutt våget jeg meg på bikinilinjen - som jeg har vokset i flere år, det skal være sagt - og herregud, for en forskjell! Det FINNES jo ikke vondt! Jeg skjærer fortsatt grimaser når jeg vokser, men denne epilatoren er jo nesten for god til å være sann. Jeg er forelsket.
Rainbow Brite Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Men hvis du har vokset er det jo ikke noe rart at det ikke gjør vondt! Da har du jo allerede nye, myke, tynne hår. Når man har barberhår, er de jo harde og tykke. Og hvis du fra før av er velsignet med tynne hår er det jo heller ikke rart! Verre når man har tykke hår Fordelen er jo selvfølgelig veldig fint hår på hodet Jeg har epilert mer siden sist, og det kan ikke måle seg med den første gangen med de fæle barberhårene! Nye, fine hår nappes ut med litt småprikking Veldig, veldig fornøyd med denne! Men tror nok jeg skal ta noen runder i salong for bikinilinjen, før jeg tør å prøve meg med maskinen der. Fyttirakkern! Eller i hvertfall bli veldig mye mer dreven i bruken! Noen som vet om man kan epilere samme dag som man har tatt sol, eller blir det litt kraftig kost? Vet at man ikke skal utsette beina for sol den dagen man har epilert i allefall..
Rainbow Brite Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Til slutt våget jeg meg på bikinilinjen - som jeg har vokset i flere år, det skal være sagt - og herregud, for en forskjell! Det FINNES jo ikke vondt! Jeg skjærer fortsatt grimaser når jeg vokser, men denne epilatoren er jo nesten for god til å være sann. Jeg er forelsket. Tar du "bare" bikinilinjen, eller tar du under også?
Gjest Vampyra Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har vurdert lenge å kjøpe en slik, men sverger liksom til barberhøvel... Hvor lange må hårene være før maskinen tar de? Og hvor viktig er det med peeling?
Miel Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Men hvis du har vokset er det jo ikke noe rart at det ikke gjør vondt! Da har du jo allerede nye, myke, tynne hår. Når man har barberhår, er de jo harde og tykke. Og hvis du fra før av er velsignet med tynne hår er det jo heller ikke rart! Det er bare bikinilinjen jeg har vokset, leggene har jeg alltid barbert, og der har jeg relativt tykke hår, det er på lårene jeg bare har sånne dun. Tar du "bare" bikinilinjen, eller tar du under også? Foreløpig bare bikinilinjen ja, men tenker jeg skal prøve resten når jeg får skikkelig dreisen på det.
Gjest Ferska Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Braun epilator X`elle (5285) ser ut til å være en bra epilator. Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe denne rimeligere enn 999,- ?? Har dessverre meget dårlig råd for tiden. All hjelp taes imot med stor takk.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 Hårene trenger ikke være lange. Når jeg har epilert skikkelig er det ikke en svart prikk igjen! Men man må ha en god epilator! Det er viktig!! Tror ca 900-1000 kr er ganske standard pris på den:)
Gjest Ferska Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Er det igrunn noen forskjell på disse: 1. Braun Xelle 5280 2. Braun Xelle 5285 Er det forøvrig andre steder jeg kan kjøpe Braun Xelle 5285 slik at jeg slipper unna frakt.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #14 Skrevet 7. august 2007 Det er jo tilbehøret som koster mer på de to ulike. Jeg har den (hele pakka) og den er kjempegod. Tror jeg kjøpte min på elkjop.no, kanskje du får tak i den på en av butikkene.
Miel Skrevet 7. august 2007 #15 Skrevet 7. august 2007 Er det forøvrig andre steder jeg kan kjøpe Braun Xelle 5285 slik at jeg slipper unna frakt. I en hvilken som helst butikk som selger elektriske duppedingser, f.eks. Elkjøp. Og som jeg har nevnt over her: Hvis du ikke trenger barbermaskin også, kan du kjøpe akkurat den samme epilatoren for 600 kroner.
Gjest Ferska Skrevet 7. august 2007 #16 Skrevet 7. august 2007 Tusen hjertelig takk for svar. Hvor kan jeg kjøpe den til 600 (uten barbermaskin)? Regner med at den da heter noe annet f.eks Braun XXXX?
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 8. august 2007 #17 Skrevet 8. august 2007 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt en av disse? helst så rimelig som mulig da... Braun 5595 Braun 5585
Gjest Gjest_Irene_* Skrevet 8. august 2007 #18 Skrevet 8. august 2007 I en hvilken som helst butikk som selger elektriske duppedingser, f.eks. Elkjøp. Og som jeg har nevnt over her: Hvis du ikke trenger barbermaskin også, kan du kjøpe akkurat den samme epilatoren for 600 kroner. Vet du hva modellen heter?
Miel Skrevet 8. august 2007 #19 Skrevet 8. august 2007 (endret) Vet du hva modellen heter? Det står faktisk ikke på den, men bruksanvisningen er for 5185 og 5285, så da går jeg ut i fra at det er 5185 jeg har, siden den eneste forskjellen på dem er ekstrautstyret. Selve maskinen er identisk for alle modellene. Endret 8. august 2007 av Miel
Transe Skrevet 9. august 2007 #20 Skrevet 9. august 2007 Var så dum å kjøpe en på Elkjøp til 200. Kastet den fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå