Gå til innhold

Han trær på seg CD-plater!

Anbefalte innlegg

Gjest Shifter
Skrevet

Min samboer har en sånn merkelig fetish.

Han liker å træ på seg CD-plater! Han har trædd på seg en CD-stabel på ca. 25 plater, og synes det er utrolig morsomt.

For hver plate sier han "please insert disc 2", og jeg må lydig følge ordre. Han har en veldig liten en, men det synes han er bare OK, for da passer den inni Cd-platene.

Hva skal jeg gjøre? :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Han liker å træ på seg CD-plater! Han har trædd på seg en CD-stabel på ca. 25 plater, og synes det er utrolig morsomt.

For hver plate sier han "please insert disc 2", og jeg må lydig følge ordre. Han har en veldig liten en, men det synes han er bare OK, for da passer den inni Cd-platene.

Hahaha, det du skal gjøre kan jeg si i et ord: VIDEO! :ler: , om du legger dette ut på Internett vil det gå inn som en legende i nettets historie.

Gjest Tanita
Skrevet

Haha, tulletråd! Finnes ingen som er så små!

Gjest Veronica Mars
Skrevet

:hoho: Her må da moderatorene for en gangs skyld skjønne at det er en tulletråd?

En dame som er kjæreste med en fyr med minipenis som har som fetish å tvinge henne til å tre på CD-plater. Jadda.

Gjest Gjest
Skrevet

Har samme problem, men mannen min bruker DVD-plater, og da helst favorittfilmen først, så nr. 2 osv..

Har dessverre ingen gode råd.

Gjest beekeeper
Skrevet

Kan du ikke bare bruke en fjernkontroll? Da slipper du jo å træ på platene.

Skrevet

*ser for seg fjernkontrollen i aksjon* lol :legrine:

Skrevet
Haha, tulletråd! Finnes ingen som er så små!

Jovisst, så en dokumentar på TV" Sebra her for noen uker siden. En mann som laget den om penisen sin for å komme over kompleksene med at den var så liten. Han hadde ikke fått plass til 25 cd'er på den engang. Ca 7,5 cam i erigert tilstand. Så ut som en tommertott :sjenert:

Gjest Veronica Mars
Skrevet
Jovisst, så en dokumentar på TV" Sebra her for noen uker siden. En mann som laget den om penisen sin for å komme over kompleksene med at den var så liten. Han hadde ikke fått plass til 25 cd'er på den engang. Ca 7,5 cam i erigert tilstand. Så ut som en tommertott :sjenert:

Men ikke en gang en tommeltott greier man å tre en cd-plate på, i hvert fall ikke på min, og den er ikke spesielt tykk.

Gjest Gjest
Skrevet

Huff da, er det du som dater han nå ja... Nei hav skal jeg si... Da jeg hadde han så prøvde han å få meg til å tre på slike gamle videkoassetter, for "ringen" i den er jo litt "knudrete" og vond.

Og så skulle jeg liksom spole fram i den andre ringen med fingeren min.

Nei, til slutt så lempet jeg han på dør. Kanksje en ide for deg?

PS: Hils han, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...