Gå til innhold

Poket ham i Facebook, han svarte med melding

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

For noen år siden var jeg god venn med en ung mann, vi studerte i utlandet og bodde på samme studenthus i over et halvt år. På den tiden opplevde vi alle mye sammen da vi var mange nasjonaliteter.

5 år etter poket jeg ham nå i Facebook og han svarte med en melding. Den var vennlig men ikke veldig lang.

Hvorfor fungerer dette med Friend request, jeg sendte ham en melding tilbake men lurer på om jeg kan sende en friend request eller hva om han ikke vil akseptere? Redd for avvisning? Burde ikke han ha sendt en friend request?

:tristbla::forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Send i vei, er vel ingen krise å bli avvist på facebook? :klø:

Gjest Gjest
Skrevet
Send i vei, er vel ingen krise å bli avvist på facebook? :klø:

Det er alltid ille å bli avvist uansett enten det er Facebook eller andre situasjoner ;)

Skrevet

send ham en venneforspørsel da vel, det er du som fant ham og tok kontakt, og du valgte å sende melding fremfor venneforespørsel, dermed er det vel naturlig for ham å svare på samme måte.

om han avviser venneforespørsel, så vil han vel heller ikke vre intereressert i kontakt, og da vil det ikke bli noen meldinger heller mer, så avisning får du uansett om han ikke er interessert i kontakt med deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo mange som har folk i Facebook-listen sin som de ikke har kontakt med. Så det må være mange som har sagt "ja" til friend request selv om de ikke har kontakt.

Skrevet

Fortsett å skrive med ham. Så legger enten han deg til eller det blir mer naturlig for deg å legge ham til.

Skrevet

Ikke tenk for mye. :) Send en venneforespørsel og ta det derfra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...