Gå til innhold

Tissa utanfor kjøpesenteret.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I går såg eg ein liten gut på 3 - 4 år som stod og tissa utanfor kjøpesenteret. Faren, eller i allefall ein mann, hjelpte han. Må sei eg reagerte på det. Såg jo komisk ut, men likevel.. Eg har ingenting imot at små ungar går rundt nakne på stranda og sånt, men å stå og tisse utanfor eit kjøpesenter var i meste laget. For det første er det do inne på kjøpesenteret, for det andre er ein 3 - 4 åring så gammal at han kan bli flau, og for det tredje kunne dei gått litt i ein utkant om guten berre MÅTTE på do der og då. Eg kjem i allefall aldri til å gjere slik med mine ungar.

Kva syns du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok heller ikke gjort det, men det kan jo ha vært variabler i bildet som vi ikke kjenner til.

Skrevet

Barn som er så små kan måtte så veldig på do at de må tisse der de er eller tisse i buksa.

Det var sikkert en "krise", tenker jeg.

Skrevet
Barn som er så små kan måtte så veldig på do at de må tisse der de er eller tisse i buksa.

Det var sikkert en "krise", tenker jeg.

Ja, stakkar... Må man, så må man, synes man kan unnskylde så små barn.

Kjenner selv til et tilfelle der lillemann på 3 år måtte tisse i en vase foreldrene tilfeldigvis hadde med seg på et lokaltog i Stockholm... :ler: Var heldigvis ingen som så det da.

Skrevet

Vissa gånger är det väldigt bråttom för en 3-4 åring att kissa.

Vi måste ibland hitta ett träd eller en buske eftersom det är allt för bråttom. Men vi ser till att göra det så diskret som möjligt - inte rakt framför där alla ser och går

Skrevet

Jeg har også opplevd å se at en unge bare bretta ned trusa og satte seg på huk for å tisse midt i gata.... Begge foreldrene var sammen med henne, men sto med ryggen til... Jeg så at mange reagetre på det og da moren selv så det fik hun hast med å få ungen bort derfra.... men som sagt., barn som har sluttet med bleien og trener på å rekke doet osv får vel veldig hast noen ganger....

De fleste prøver vel å komme seg litt unna! Det blir jeg å prøve på hvertfall når mitt barn blir i den alderen og kan havne i slike situasjoner.

Gjest Gjest
Skrevet

Ofte så haster det veldig... Og andre ganger fpretrekker jeg faktisk å la 4-åringen tisse bak en busk, enn inne på ett møkkete toalett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...