Rexina Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Har bursdag i dag, og fikk en ny hårføner. Den jeg har fra før er mammas og er 20 år eller noe. Den var en liten reiseføner og hadde ikke noe på tuppen, der var den bare flat.. Også var den så dårlig at jeg måtte stå med hodet opp-ned for å få volum. Veldig slitsomt.. Men den nye heter Braun FuturPro Ion-Care og har to munnstykker. Den ene er en tut og den andre en diffuser(?), altså en plate med "pigger" på.. Hvordan brukes disse? blir veldig glad for svar, for jeg har lest bruksanvisningen, men den sa mest om knappene og ionic-funksjonen, og bare fortalte hvordan munnstykkene skulle settes på, ikke hva de gjorde eller hvordan de skulle bukes.
Lola83 Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Grattis med dagen Min erfaring med slike fønere er at det som følger med ikke fungerer i det hele tatt.. Jeg har en veldig bra føner, det fulgte med to ting til den, samme som du beskriver..en med pigger på osv.. Jeg har testet de ut og det er bare tull, for den med pigger på er jo for og få ekstra volum og kanskje til og med krøller. Det skjedde ingenting..selv om jeg sto en stund og masserte den med sirkelbevegelser mot hodebunnen. Var mest bare ubehagelig spør du meg. Heldigvis for meg så liker jeg best glatt hår..vasker det og glatter det med slettetang etterpå.. Den ene delen kan du dog la stå på..så får du presisert luften litt bedre..
Rexina Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 Tusen takk:) Ja, jeg har på den tuten nå, men synes faktisk den var best uten noen av de på. prøvde den tagge-greia, og den var ekkel.. Får jo veldig skinnende, glatt og sunt har av den føneren da, men merket ikke noe forskjell med og uten tut/diffuser.. men tror kanskje den diffuseren er for de som allerede HAR krøller, for at de skal få en mer skånsom luftstrøm, og ikke mye brus i håret? Det sto også at ionic funksjonen funka best uten munnstykke også.. Føneren i seg selv er jo veldig bra! Da ble jeg i alle fall litt klokere:) hehe
kollektivet Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 noen f risører her som kan anbefale en hårføner eller et merke?
Luzi Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 på min føner fulgte det med 4 ( ) forskjellige ting å ha på. den med pigger på ga meg bare floker, og den er utrolig upraktisk. men du må nesten bare prøve deg fram. selv synes jeg det enkleste er det beste når det gjelder min, bruker det munnstykket som er vanlig på alle hårfønere.
marmelade Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 den med pigger på er veldig bra for meg fordi jeg har litt fall i håret fra før av. jeg for tydeligere bølger,til og med litt krøller etter å ha brukt litt volumstyling og den piggete munnstykken på hårføneren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå