Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvem var favorittene dine i barne-TV da du selv var i målgruppa?

Jeg hadde sans for Klabb og Babb (Særlig Klabb!), for Geir Børresen (men IKKE hun Vibeke!!) i Lekestue og for Colargol.

Derimot var jeg redd for vaktmesteren i Pompel og Pilt, for han hadde en skummel stemme! UÆÆH!

Viktig debatt, dette!

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fraglene, er den jeg husker best at jeg likte :D

Skrevet

Labbetuss og Portveien 2 :P

Skrevet

Jeg hadde sans for Klabb og Babb (Særlig Klabb!), for Geir Børresen (men IKKE hun Vibeke!!) i Lekestue og for Colargol.

Omtrent samme for deg. Nå husker jeg ikke hvem som var Klabb og hvem som var Babb, men favoritten til meg og venninna mi var de tiders unge Ousdal :lol: !

Pompel og Pilt likte jeg godt, var ikke redd for hverken vaktmesteren eller noen andre....Mr. Nelson i Pernille kunne jeg deriomot styre min begeistring for.... :-?

Skrevet

Elsket Cirkeline og Colargol :)

Livredd for Pompel og Pilt og Vaktmesteren :(

Liker fortsatt ikke Pompel og Pilt.......

Skrevet

Jeg så mest på svensk barne tv og likte best mannen i skafferiet med alle burkarna, og 5 myror är fler änn fyra elefanter!

Skrevet

Elsket Arkadia jeg eller "Shagma - reisen til jordens indre" :D

Andre favoritter var "Det var en gang et menneske" og "Punky"!!!!!!

Skrevet

Jeg likte "Stian med sekken"... og så Pompel og Pilt, off course. Husker spesielt den babyen som skrek etter mat.

Skrevet

Dette er sånne diskusjoner som viser at jeg begynner å bli gammel...

Oppvokst i TV'ns barndom - uten alt for mye å velge i - men Falkeklubben, Flipper og Lassie og Skippi - var vel favorittene.

Pernille og Mr. Nelson var bare dumt...

Gjest gjest1
Skrevet

Andungen kvakk kvakk og den lille muldvarpen.

Ellers er fragglene en favoritt. "Se, en fraggel" ( viktig med gorge stemme)

Skrevet

Fragglene, Sjakk og Ludo, Majka og Signor Rossi gjorde mest inntrykk :ler:

Gjest the imp
Skrevet

Les mondes engloutis (reisen til jordens indre), Punky, hmm fraglene og muppet show var vel noen av mine favoritter den gang.

Skrevet

SKOMAKERGATA!!

Ingen over - ingen ved siden...

Skrevet

Pompel og Pilt

og

Portveien 2

Mine absolutte favoritter....

Og, ikke minst

Titten Tei !!!!

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Fraglene! definitivt!

Så Donald Duck da, og Looney Tunes. Streken var alltid morsom, likte den svenske animasjonsserien Skrotnisse også.

Noen som hukser sports-Langbein? :D Det var kjempegøy!

WildThing

"man må lære å le, og man må lære å elske det"

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvem var favorittene dine i barne-TV da du selv var i målgruppa?  

Derimot var jeg redd for vaktmesteren i Pompel og Pilt, for han hadde en skummel stemme! UÆÆH!

Viktig debatt, dette!

Heelt enig! Klabb og Babb!! (Skjønner ikke hvorfor alle kaller den sangen Gammel jegermarsj, det er jo Klabb og Babb sin sang, jo)! Også lekestue da: Vibeke var så dum... Jeg følte at hun undervurderte meg sterkt. Men Børresen var morsom!

I tillegg likte jeg Colargol. mest fordi søsteren min (som er litt eldre enn meg) var redd og måtte stå bak døren.

Også den svenske "Fira myror er mer enn två elefanter" eller noe lignende. Men hun derre Eva var også dum..

Også må vi ikke glemme Jon Skolmen (med skrivemaskinen)!

Skrevet

Fragglene og den juleserien med Eli Rygg og den bjørnen som hele tiden sier "brum brum" :) Sesam Stasjon kom akkurat da jeg sluttet å se på barne-tv og det synes jeg var forferdelig kjedelig.

Skrevet

Nå kjører jeg forresten forbi Sesam Stasjon hver dag, og jeg må si at jeg er skikkelig skuffet selv om jeg ikke så på serien :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...