Gjest Mayamor Skrevet 18. juni 2003 #61 Del Skrevet 18. juni 2003 Gratulerer så masse. Nicolay er et flott navn. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 18. juni 2003 #62 Del Skrevet 18. juni 2003 Gratulerer så masse med prinsen :D :D Uff det var ikke så god opplevelse dera hadde, godt at alt gikk bra til sist da!! Klemmer fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. juni 2003 #63 Del Skrevet 18. juni 2003 Flott navn = flott prins! Godt å høre at alt endte vel! Håper du kommer deg på beina fort! Flink Kenneth som oppdaterte oss. Kjempefint skrevet! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 23. juni 2003 #64 Del Skrevet 23. juni 2003 GRATULERER BEGGE TO MED PRINSEN!!!!!! Håper dere får en flott tid framover!!!! Nicolay er et flott navn forresten klem fra viwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anka Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #65 Del Skrevet 4. juli 2003 Hei alle sammen!!! I dag er det 2 uker siden vi kom hjem med vidunderet/rampegutten!!! Gøy å sove om dagen og være oppe om natta!!!!! Men han har hatt/har mye vondt i magan da stakkars. Vi har prøvd ut en del ting som skal lindre smertene hans men det er visst ingenting som hjelper. Han har fått både morsmelk og erstatning, fordi jeg ikke har hatt nok melk. Men fra i går kveld og i dag har han bare fått erstatning med malteekstrakt i, og han har ennå ikke hatt slike magesmerter som han har hatt tidligere. Kanskje dette var løsningen, malteekstrakt!!!!!!!!! Det hadde vært å håpe, slik at gullet vårt kan sove ordentlig på natta. Ellers er han jo bare god da vet dere, dere kan forresten se han på hjemmesiden vår. Nei, nå får jeg slenge meg i dusjen mens han sover, og jeg har litt tid til meg selv. Jeg er veldig glad for at Kenneth har skoleferie nå, det passet bare helt perfekt. Han er så flink, at jeg blir nesten helt rørt. Han tar seg de fleste bleieskift og han bader Nikolay som om han ikke skulle ha gjort annet. Hadde jeg ikke hatt han hadde dette ikke gått, det er jeg nesten helt sikker på. Får se om jeg får skrivd litt mer i en senere annledning. Ha det så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 1. august 2003 #66 Del Skrevet 1. august 2003 Gratulerer med en NYDELIG gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå