Gå til innhold

Anka & Kenneth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det der sykehuset ditt var et teit sykehus...

(meget mulig det er vanlig prosedyre for alle sykehus, men likevel; teit)

Man kan da ikke vente 3 uker etter termin heller vel??

Det er da for slitsomt for en stakkar!

Har ikke plass??? Halo?

Jeg håper virkelig at babyen er på vei ut på egen hånd snart!

Det hadde vært fint det! :D :D :D

Lillen

Skrevet

Ånei stakkars deg da!!!!

Så irriterende at du må vente.... Men krysser fingrene for at riene starter idag sånn at du kan få babyen din ut i løpet av helga likevel...

Her kommer noen ((((((((((((((((((((fødevibber)))))))))))))))))))))) og håper at de hjelper :D

god helg og lykke til!!

klem fra viwi

Skrevet

Takk for det jenter!!!!!!!!

Sluker de vibbene du sendte viwi, så nå får vi se om de funker.

Hadde vært å håpe det.

Spennende å se hva som skjer til mandag iallefall.

Takk for dere bryr dere!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Heisan!

har ikke skrevet noe i dagboka di før, men har jo fått med meg dine frustrasjoner i det siste alikevel. Følger jo med dere som er nær målet vettu! :wink:

Håper virkelig at fødselen nå er i gang og at det ikke er lenge til du har ditt etterlengtede nurk i armene. :hjerte: LYKKE TIL i hvertfall!

God sommer som mamma til et lite mirakel

Skrevet

Det var hyggelig Kipa!!!!!

Neida, fødselen er ikke igang ennå. Var på sykehuset kl 0800 i dag morres for å måle hjertefrekvensen til lille baby.

Den ble godkjent av doktor, så da var det bare å dra hjem igjen.

Men til mandag blir det satt igang. Så da har vi vel en baby til mandag, tirsdag eller onsdag tenker jeg.

Håper mandag egentlig, slik at det går fort, fort, fort!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gleder meg og gruer meg nå, for nå er det så nærme.

Gleder meg til å slippe magen og ha så vondt i bekkenet, gruer meg til smertene.

Skrevet

Ja, da er tiden inne for å sette igang fødselen.

Kl. er 0812 og vi er klare til å reise til sykehuset, nå håper jeg ikke vi kommer hjem før vi er tre i bilen hjemover.

Må si jeg fortsatt gruer meg så jeg nesten er kvalm, men kanskje det er fordi jeg er sulten.... Hahahahahaha...

Nå må dere tenke på meg da jenter, og sende over noen telepatiske beroligende midler.

Satser på at det går bedre enn jeg forestiller meg.

Da hørs vi forhåpentligvis om noen dager.

Skrevet

ååå, lykke, lykke til, Anka og Kenneth :) Snart er det lille vidunderet hos dere :) Og dette kommer til å gå så bra så :)

*klemmer* fra Anki

Skrevet

Åh, lykke til.

Jag har tänkt på er och hur jobbigt det måste vara att vänta så lång tid över termin. Lycka till med födseln, det ska nog gå bra.

/furstina

Skrevet

Furstina: har sett at dere også prøver på å få barn, har det skjedd noe hos dere ennå? Ikke her ennå..

Skrevet

Jodå Anki, vi har lyckats :D

Jag är i 12:e veckan, mår bra och frodas. Är redan lite less på att vänta och oroar mig för att behöva gå över tiden och vänta ännu mer. Nu väntar jag på att magen ska komma fram ordentligt och på UL nån gång i augusti.

Skrevet

Oi, gratulerer så mye, Furstina :) Har lest dagboka di flere ganger, men en stund siden nå. Kan tenke meg gleden stod i taket da dere fikk vite at dere hadde lykkes :) Kan du ikke sende over litt gode vibber hit også? Vi prøver og prøver, og håper vi lykkes snart. :)

Lykke til videre med graviditeten da :)

Skrevet

*tenker på deg*

Og nå kan vi jo nesten være sikre på at det skjer noe!

Krysser fingrene for at alt står bra til!

Gleder meg til å høre...

Lillen

Gjest Mayamor
Skrevet

Ja lykke til fra meg også.

Tenker på deg - det går så bra. :kysse:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Lykke til Anka!!!!

Håper du får en flott fødsel :D :D

klemmer fra viwi

Skrevet

LYKKE LYKKE TIL DETTE GÅR SÅ BRA ATTE!!!!!!

Lykkeønskninger fra pia

Annonse
Skrevet

Hei! Kenneth til Anka her! Nå har Nikolay kommet. Han ble født 16/6 klokka 14.42 , veier 3210g , er 51 cm lang og en hodeomkrets på 36cm.

Han er bare dødsskjønn!!!!! Alt står bra til med mor og barn, tross det kunne gått galt, hvis det hadde blitt en normal fødsel. Anka måtte ta keisersnitt. Da vi kom på syke huset koblet de til noe som heter ctg tror jeg . for å sjekke hjerte rytme og sånt. Inne mellom forsvant hjerte lyden og det gikk litt sakte innemellom syns de. Dette fant de ut etter et par timer og da betemte de seg for å ikke ta noen sjanser. Da var det bare å sette igang forberedelser for keisersnitt. Tømme mage sekken var en av tingene, og det må jeg si så helt for jævli ut. Da hadde jeg så vondt på Ankas vegne at jeg må innrømme det kom en tåre eller to. Putte en slange gjennom munn og helt ned i mage sekken, og da brekke seg hele tiden uten at det hjelper, for den kommer jo ikke akkurat opp når en står og dytter den bare mer ned. Jeg tror ikke på noen måte det kan sammen lignes med en vanlig fødsel, men uansett så det ikke godt ut.

Da de kjørte Anka av gårde, tok det ca 30 min før jeg hadde vår nyfødte sønn på mitt bryst. Der satt jeg med skjønnheten på brystet i nesten 2 timer og kosa med han. en jordmor kom inn og vasket å stelte han, og da kunne jeg endelig slenge meg over telefon å fortelle verden at vi var blitt foreldre. Ca. 1730 ble jeg sendt opp fra 4 etg t 6 etg for å komme sammen med Anka igjen. Hun hadde nå kommet litt til hektene igjen etter narkosen. Der var vi, samlet alle 3 for første gang.

Skal hilse så mye fra Anka og Nikolay til alle dere.

/kenneth :D

Skrevet

Åååå, så flott! Gratulerer så mye til dere begge to med den skjønne prinsen :D

Kan tenke meg det var en følelsesmessig påkjenning for deg å se Anka sånn.

Klemmer fra Ann-Kristin/Anki

Skrevet

Gratulerer!

Skönt att väntan är över och att allt gått bra. Njut av livet alla tre nu.

Klem fra Furstina

Skrevet

:D

Gratulerer så masse med den lille prisen!

*klemmer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...