Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Ja,er det virkelig mulig?? For ett par uker siden så ble jeg med en fyr hjem for så å oppdage i ettertid at han hadde dame..ok,ikke min feil siden jeg virkelig ikke hadde en anelse om det.. Så ikveld,møtte jeg en fyr. Vi flørta endel og han virka en smule intr..så da kvelden var over spurte jeg rett ut om jeg kunne bli med han hjem. han sa ja. da vi nærma oss der han bodde så spurte jeg om han bodde alene eller hva. han svarte at de var to som bodde der. da vi stod utenfor døra så spurte jeg om den andre personen var hjemme slik at jeg kunne forberede meg på å eventuelt treffe et fremmed ansikt innenfor døra. Han svarte nei, den andre personen var bortreist. vi satt å lyttet til musikk og prata og satt ganske tett. Så spurte jeg om det var en barndomskompis han bodde sammen med.han ble stille før han mumlet at det var kjæresten han bodde sammen med.... Jeg føyk opp fra sofaen,sjokkert,mildt sagt! Faan! Dette er 2.gang jeg opplever dette på 2 uker!! Er det virkelig så masse drittfolk der ute?? Han unnskyldte seg og mente han hadde vært klar på dette punktet tidligere...han hadde IKKE nevnt noen dame den kvelden,han sa ja tvært jeg spurte om å få bli med han hjem kl 5 om morran....man sier vel ikke ja til det uten at man skjønner hvilke signaler man sender ut?? Eller? Måtte bare ut med litt frustrasjon her nå....
Gjest sukk Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Ja det er mulig , folk har ingen moral ... Min særeste opplevelse var da jeg først rotet med en med samboer , også rotet jeg med en annen fyr , også presterte han fyren med samboer å skjelle meg ut fordi jeg rotet med en annen !! Ja , jeg var singel jeg da .
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Jeg synes ikke det høres ut som om han har gjort noe så forferdelig galt overfor deg. Du spurte ham om å få være med hjem, du visste ikke da om han var samboer eller ikke, det var ikke han som ba deg. Han svarte deg ærlig da du spurte om han bodde alene, han regnet med at du skjønte at han var samboer. Dere satt og hørte på musikk og snakket, dere gikk ikke rett i seng. Ingenting av det jeg leser overbeviser meg om at han prøvde å sjekke deg opp.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Jeg synes ikke det høres ut som om han har gjort noe så forferdelig galt overfor deg. Du spurte ham om å få være med hjem, du visste ikke da om han var samboer eller ikke, det var ikke han som ba deg. Han svarte deg ærlig da du spurte om han bodde alene, han regnet med at du skjønte at han var samboer. Dere satt og hørte på musikk og snakket, dere gikk ikke rett i seng. Ingenting av det jeg leser overbeviser meg om at han prøvde å sjekke deg opp. så du hadde syntes det var helt ok om din samboer hadde tatt med seg ei dame hjem kl 5 en morra? Greit nok å være hyggelig men man må tenke på hvilke signaler man sender ut også. Og når man spør en person om han bor alene,så er det vel vanlig å svare at man bor sammen med kjæresten sin istedenfor å si at man bor sammen med en person..iallefall når spørsmålet kommer kl 5 om morran utenfor hans leilighet.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Dro du bare hjem eller? Ja. Oppklarte hele situasjonen først. Ringte etter drosje og kom meg fort ut derifra.
Poetens_Tårer Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Ingenting av det jeg leser overbeviser meg om at han prøvde å sjekke deg opp. Det gjorde han så definitivt.
Trønderpia Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 Ja,er det virkelig mulig?? For ett par uker siden så ble jeg med en fyr hjem for så å oppdage i ettertid at han hadde dame..ok,ikke min feil siden jeg virkelig ikke hadde en anelse om det.. Så ikveld,møtte jeg en fyr. Vi flørta endel og han virka en smule intr..så da kvelden var over spurte jeg rett ut om jeg kunne bli med han hjem. han sa ja. da vi nærma oss der han bodde så spurte jeg om han bodde alene eller hva. han svarte at de var to som bodde der. da vi stod utenfor døra så spurte jeg om den andre personen var hjemme slik at jeg kunne forberede meg på å eventuelt treffe et fremmed ansikt innenfor døra. Han svarte nei, den andre personen var bortreist. vi satt å lyttet til musikk og prata og satt ganske tett. Så spurte jeg om det var en barndomskompis han bodde sammen med.han ble stille før han mumlet at det var kjæresten han bodde sammen med.... Jeg føyk opp fra sofaen,sjokkert,mildt sagt! Faan! Dette er 2.gang jeg opplever dette på 2 uker!! Er det virkelig så masse drittfolk der ute?? Han unnskyldte seg og mente han hadde vært klar på dette punktet tidligere...han hadde IKKE nevnt noen dame den kvelden,han sa ja tvært jeg spurte om å få bli med han hjem kl 5 om morran....man sier vel ikke ja til det uten at man skjønner hvilke signaler man sender ut?? Eller? Måtte bare ut med litt frustrasjon her nå.... Du må slutte å invitere deg selv med hjem til mannfolk på natta!!! Dette var det punktet jeg reagerte mest på i innlegget ditt.
Poetens_Tårer Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Reagerte også litt på at du spurte han rett ut om du kunne bli med han hjem. Tror egentlig dette setter viljestyrken hans på prøve, for det er en stor forskjell å gå inn for å være utro, og plutselig 'få en dame i fanget' - selv om det så absolutt var en stor feil av han å glemme og nevne at han hadde samboer når dere satt og flørtet.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Du må slutte å invitere deg selv med hjem til mannfolk på natta!!! Dette var det punktet jeg reagerte mest på i innlegget ditt. Inviterte meg selv?? Jeg spurte om det var greit at jeg ble med han..
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 For å forklare nærmere (og gjøre en lang historie kort) En stund før dette så uttalte han at jeg måtte være tydligere på hva jeg ville og ikke snakke/gå rundt grøten. Så det var derfor jeg spurte. Har faktisk ALDRI gjort det før til mitt forsvar.
Trønderpia Skrevet 15. juli 2007 #12 Skrevet 15. juli 2007 Inviterte meg selv?? Jeg spurte om det var greit at jeg ble med han.. Du kunne heller bedt han bli med deg hjem, eller ventet på at han inviterte deg. Jeg har problemer med folk som "inviterer" seg selv. Blir litt for mye frempå etter min smak.
Gjest Blondie65 Skrevet 15. juli 2007 #13 Skrevet 15. juli 2007 For å forklare nærmere (og gjøre en lang historie kort) En stund før dette så uttalte han at jeg måtte være tydligere på hva jeg ville og ikke snakke/gå rundt grøten. Så det var derfor jeg spurte. Har faktisk ALDRI gjort det før til mitt forsvar. Og så glemte han å nevne at han hadde kjæreste? Vet du hva altså ... Jeg mener at du bør ta konsekvensen av dette og spørre rett ut tidlig i flørten om de har dame. Menn eller kvinner som ønsker å ha seg noe på si' bør være ærlige nok til å opplyse om sivilstatusen sin - vi er mange nok som blir frastøtt av opptatte menn. En del bryr seg ikke, men de fleste foretrekker vel ærlighet og åpne kort. Så trådstarter, jeg er helt og fullt på din side her!
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #14 Skrevet 15. juli 2007 Du kunne heller bedt han bli med deg hjem, eller ventet på at han inviterte deg. Jeg har problemer med folk som "inviterer" seg selv. Blir litt for mye frempå etter min smak. Det er mye man kunne ha gjort annerledes,men nå ble situasjonen slik. Som sagt så har jeg aldri gjort det før. Hvorfor ikke bare ta stilling til det jeg skriver isteden for å nærmest fremstille meg som en person som er for mye frempå? Dette er den eneste gangen jeg har gjort det,og hadde det ikke vært for at han hadde sagt at jeg måtte bli tydligere på hva jeg ville så hadde jeg ikke spurt engang.
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. juli 2007 #15 Skrevet 15. juli 2007 Reagerte også litt på at du spurte han rett ut om du kunne bli med han hjem. Tror egentlig dette setter viljestyrken hans på prøve, for det er en stor forskjell å gå inn for å være utro, og plutselig 'få en dame i fanget' - selv om det så absolutt var en stor feil av han å glemme og nevne at han hadde samboer når dere satt og flørtet. Har han faen ikke nok viljestyrke til å si at han har dame hjemme så er han ikke noe til mann i mine øyne! Det er da vel ikke hennes skyld bare for at hun spurte om å få være med han hjem? Hun er jo singerl. Det er absolutt han som bør fortelle at han har kjæreste og at han ikke vil rote med andre damer da! Det er ikke noe forskjell på å gå inn for å være utro og å plutselig få en dame i fange, så da er det jo bare å forsyne seg? Utro er utro uansett hvordan han var det på! Menn har da vel ikke så store kvaler med å si nei til en dame når de er i ett forhold? Da er de iallefall ikke mye å samle på! Jeg har ikke noe problemer med å avvise en fyr når jeg har type hjemme. Har ikke tall på de mennene jeg har avvist når jeg har vært på byen med venninnene mine. Jeg er da ikke sammen med typen min for å være utro mot andre. Da er jeg da heller alene, selv om jeg får de servert på gullfat ute!
Solskinn Skrevet 15. juli 2007 #16 Skrevet 15. juli 2007 Du må slutte å invitere deg selv med hjem til mannfolk på natta!!! Dette var det punktet jeg reagerte mest på i innlegget ditt. Det var det du reagerte mest på? Det er da en helt ærlig sak å høre om han vil at du skal bli med hjem. Har man ikke muhet til å gå hjem til en selv, men vil fortelle klart hva en ønsker så er jo dette den mest opplagte måten å gjøre det på. Så du syntes dette var verre enn at en med kjæreste tar med seg ei jente hjem kl 5 om natta?
Varsia Skrevet 15. juli 2007 #17 Skrevet 15. juli 2007 Du må slutte å invitere deg selv med hjem til mannfolk på natta!!! Dette var det punktet jeg reagerte mest på i innlegget ditt. Det sier ganske mye om deg det... Nå må samfunnet se å bestemme seg snart! Enten er vi jenter altfor pinglete og sjenerte og får refs fordi vi IKKE tør å gjøre sånt, og når vi gjør det får vi pinade refs for det også... Nei ærlig talt, dagens jenter må få være så frempå som de bare vil! Om gutten ikke liker det så er det jo ikke verre enn å si ifra! Folk er forskjellige, og er man på sjekkern så er poenget å finne seg en man passer med - da er det like greit å skremme vekk de lettskremte gutta med en gang, om man er av den skremmende typen jente. Har opplevd det der selv også, bare på en ganske annen måte. Hadde kontakt med en fyr på nettet, som påsto han var singelig og lykkelig, og det ble ganske nært på en måte. Han ville virkelig treffe meg, og gjorde det klart hva han ville vi skulle gjøre. Heldigvis torde jeg aldri å treffe han (hadde vel aldri lyst heller), og kontakten dabbet av etter noen måneder. Så snakket jeg med han for noen uker siden. Spurte hvordan det gikk med kjærligheten... Joda, han hadde det bra han, det gikk fremdeles fint med dama han hadde vært sammen med i nesten to år... Og det var altså et år siden vi begynte å ha kontakt. Fint at du sier det, liksom...
Gjest *Madam Mim* Skrevet 15. juli 2007 #18 Skrevet 15. juli 2007 Ser ikke noe galt i at ei jente spør om å få bli med en mann hjem. Eller skal gutter mase, og jenter "holde igjen"? Det blir for gammeldags for meg. En helt ærlig sak og et klart signal. Og ja - begge mennene var duster.
W. Wallace Skrevet 15. juli 2007 #19 Skrevet 15. juli 2007 For å forklare nærmere (og gjøre en lang historie kort) En stund før dette så uttalte han at jeg måtte være tydligere på hva jeg ville og ikke snakke/gå rundt grøten. Så det var derfor jeg spurte. Har faktisk ALDRI gjort det før til mitt forsvar. Hvorfor forsvarer du deg? Du har ingenting å forsvare deg for! Dømmende moralske høvdinger kan du glatt overse. De har til og med regler for hvordan ANDRE mennesker skal leve livet sitt. For en ting å brenne energi på! Jeg må si jeg ikke er overrasket i det hele tatt. Folk er utro hele tiden. Aksepter fakta. Du har derimot ingen forpliktelse ovenfor verken den ene eller den andre parten - så lenge du er singel selvsagt!
Gjest Veronica Mars Skrevet 15. juli 2007 #20 Skrevet 15. juli 2007 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå