Gå til innhold

ta tilbake

Gjest mette81

Anbefalte innlegg

Gjest mette81

Elskeren min dumpet meg forleden , nå virker det som om han vil ha memg tilbake ; bør jeg ta ham tilbake ?

Han hadde ikke noen spesiell grunn for å dumpe meg ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pia 30.08.08

Synes ikke en som slår opp uten å gi en grunn, og så vil ha deg tilbake når han har fått "herjet fra seg" virker veldig snill, da men... Og da mener jeg ikke nødvendigvis "herje fra seg" på en seksuell måte, alle dere sex-fikserte KG damer :sjarmor:

Og det er stor forskjell på å være forelsket, og å faktisk ville tilbringe størsteparten av tiden med denne personen, og vite at det er noen man kan stole på og føler seg trygg på. Fordi om jeg er forlovet og vet at min kjære er den jeg har disse følelsene for og vil tilbringe resten av livet mitt med, så kan jeg da lett bli "forelsket". Men det betyr absolutt ikke at jeg ville gjort noe som helst med det. Med de fleste "forelskelsene" ville jeg faktisk ikke gjort noe mer utav det hvis min kjære ikke var inne i bildet engang. En forelskelse er nettopp det... En fascinasjon av et annet menneske.

Men uansett så kan ikke verken jeg eller noen andre her fortelle deg om du burde ta han tilbake eller ikke. Det er det bare du som vet, men det kan nok være lurt å lete langt inne for å være helt sikker på at du tar det rette valget. Det at du spør her om du skal ta han tilbake eller ikke, forteller meg heller at du tviler på om det er noe du burde gjøre enn at du har sterke følelser for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Elskeren min dumpet meg forleden , nå virker det som om han vil ha memg tilbake ; bør jeg ta ham tilbake ?

Han hadde ikke noen spesiell grunn for å dumpe meg ....

Det blir vel feil å si. At du tar han tilbake. Når han dumpet deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pia 30.08.08
Det blir vel feil å si. At du tar han tilbake. Når han dumpet deg.

Hvis det er han som ber om å bli tatt tilbake, så er det jo hun som i så tilfelle "tar" han tilbake. Hvem som dumpet hvem har da ikke noe med saken å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...