Gjest Gjest_enya_* Skrevet 14. juli 2007 #1 Del Skrevet 14. juli 2007 hei, jeg er nettopp ferdig med en bachelor i sykepleie fra høyskole, og hadde før det er år på folkehøgskole. Nå begynner jeg imidlertid å vurdere å gå videre og bli lege. Men, jeg har for lave karakterer fra videregående til å komme inn(tror jeg), samt at jeg mangler matte og realfag. Så jeg kunne tenkt meg å ta ett år hvor jeg forbedret ett par karakterer samt tok disse fagene jeg mangler slik at jeg kan komme inn på medisin. Kan jeg ta opp disse fagene nå, eller er det altfor sent i og med at det er 4 år siden jeg gikk ut av den videregående skolen? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #2 Del Skrevet 15. juli 2007 Det er ikke for sent, du kan forbedre karakterer så lenge du lever. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poetens_Tårer Skrevet 15. juli 2007 #3 Del Skrevet 15. juli 2007 Det er jo veldig populært å studere medisin i Ungarn eller Polen (som visstnok skal være veldig gode skoler). Der tror jeg ikke karakterene fra VGS spiller noen spesiell rolle. Hvis du skal studere her i Norge er det skyhøye opptakskrav, men som nevnt før er det ingen problem å ta opp kurs igjen. Det koster litt å ta kurset på privat skole, men man kan vel ta det gratis som privatist også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juli 2007 #4 Del Skrevet 15. juli 2007 Det er ikke for sent. Selv forbedret jeg karakterer 7 år etter jeg var ferdig med vgs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå