Gjest Lady M Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Det er så vanskelig å finne en god frisør som klipper en sveis som kler meg og som passer til min stil. De frisørene jeg har vært hos klipper stort sett det som er på moten uansett om det kler en eller ikke. Vet ikke om man kan anbefale noe i dette forumet, men er det noen som vet og kan gi et lite hint?
sweetdana Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Du bør kanskje opplyse om hvor du kommer fra:) kanskje ikke så lurt å anbefale frisør på lindesnes hvis du bor i nordkapp, satt på spissen
Gjest Lady M Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Du bør kanskje opplyse om hvor du kommer fra:) kanskje ikke så lurt å anbefale frisør på lindesnes hvis du bor i nordkapp, satt på spissen Skjønner, men jeg reiser mye mellom nord og sør så det spiller egentlig ingen rolle. Ja, hvis det nå ikke er en frisør innerst i Gudbrandsdalen, da eller noe sånt. Men på sentrale plasser, tenkte jeg.
Gjest Lady M Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Connies frisør på berg i oslo. kjempe flink Tusen takk. Noen fler i vårt langstrakte land?
Gjest Kanelia Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Jeg er veldig fornøyd med Limestudio i Oslo. Ligger ved Holbergs Plass.
-Simba- Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Jeg sverger til Tellus frisører i Bergen selv om jeg ikke har bodd der på mange år.
aline Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 jeg har nettop funnet en ny frisør og er superfornøyd. Zaga Frisør på sagene, bentesbrua, kjempekoselige og flinke, blide og var ihvertfall i forhold til meg veldig flinke til å lytte og se hva jeg sa og hvordan jeg så ut.
Saeria Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Max Milan i Bergen! Jeg kommer ikke til å bytte frisør mere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå