Sandman Skrevet 17. mars 2003 #1 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg ler meg skakk av dine ulike "betraktninger".... ...jeg må jo si at du har valgt debatt-arena med omhu.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 17. mars 2003 #2 Del Skrevet 17. mars 2003 Waco skaper utvilsomt liv:) Synes det er gøy med noen som går inn for å provosere jeg, rart at så mange lar det gå inn på seg... Hehe Søt du Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #3 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg synes Waco er søt når han er sint. Eller synes jeg ofte han er i overkant saklig og vitenskapelig i argumentene sine - han kunne gjerne generalisere litt mer eller kanskje trekke inn en fordom eller to i stedet for å gjøre innleggene sine så faglig og menneskelig uangripelig som han har gjort hittil. Mere blod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 17. mars 2003 #4 Del Skrevet 17. mars 2003 Dere mannfolk er virkelig et friskt pust her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 18. mars 2003 #5 Del Skrevet 18. mars 2003 Waco er en det vi på stavangersk kaller en "fining" :D Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2003 #6 Del Skrevet 18. mars 2003 waco er i allefall en type som oppnår det han kommer hit for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 18. mars 2003 #7 Del Skrevet 18. mars 2003 Takk, det var hyggelig å høre, men trøffel hvis du ser denne linken her så skjønner du hvorfor man blir holdt i skinnet. =) Waco Dette er tross alt verdens strengeste debattside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 18. mars 2003 #8 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg synes waco er morsom, jeg! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. mars 2003 #9 Del Skrevet 19. mars 2003 :-? Har kanskje dårlig utviklet eller manglende humoristisk sans jeg :oops: ...for jeg blir stort sett bare provosert jeg av hans innlegg....Greier i allefall ikke med min beste vilje å le av de ....dere er gode som greier det....eller kanskje knepet er å telle til 200 istedenfor 100 før jeg svarer :o ..*ler*....kan jo prøve det da ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. mars 2003 #10 Del Skrevet 19. mars 2003 Jau :D Prøver å ta innleggene med et smil, men må si at du av og til provoserer meg noe #%¤&"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 19. mars 2003 #11 Del Skrevet 19. mars 2003 Prøøøver ikke bli provosert av Waco, og klarer det som regel. Han er ett friskt pust, med meget standhaftige meninger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå