Gå til innhold

Rapporterer dere?

Fremhevede innlegg

Gjest Kristin_
Skrevet

Jeg har sett ganske mye tråder som har sklidd ut i krangling og direkte personhets på KG, innlegg som ikke har noe som helst med saken og gjøre og liknende og blir til tider overrasket over hvor lenge slike ting blir stående....

Så jeg spør dere kjære KG-brukere. Rapporterer dere når dere ser usakligheter, personhets og unødvendig krangling, eller tar dere bare frem popcornet? :popcorn:

Jeg er veldig spent på svarene, kom gjerne med begrunnelse :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampyra
Skrevet

Nja innimellom. Men bare når det er ting jeg selv anser som "ille". Og med ille mener jeg ting som går på person.

Skrevet

Har ikke gjort det nei.. Trodde det skulle være sånn her på KG jeg...

Skrevet

Jeg er på linje med Vampyra her. Hvis jeg syns innlegg inneholder personangrep (uansett på hvilket plan) så rapporterer jeg.

Skrevet

Jeg gjorde det oftere da vi hadde "modereringsmuligheten". Det var enklere. De eneste gangene jeg gjør det nå, er om det er noe helt spesielt, men det er det sjelden i grunn.

Skrevet

Jeg gjør det i blant. På poster som er off-topic eller går under personhets/krangling.

Skrevet

Tja, ikke alltid jeg husker på det. Men noen ganger er det så alvorlig at jeg tenker at dette må slettes. Enig at det var enklere når vi hadde den andre rapporteringsordningen.

Gjest Vampyra
Skrevet

Men den modereringsfunksjonen var jo ingen rapporteringsfunksjon!

Skrevet

Tror det eneste jeg noen gang har rapportert er spam. Men brukte "modereringsfunksjonen" et par ganger mens vi hadde den.

Regner med at de som evt. utsettes for ting som bør rapporteres vanligvis selv er i stand til å rapportere det inn.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg har aldri brukt rapporterknappen.. Men hva er forkjellen på rapport og modereringsmuligheten vi hadde?

Gjest Vampyra
Skrevet

Jeg trodde modereringsmuligheten bare var for å vise hva vi likte/ikke likte jeg...

Skrevet

En tråd ble jo automatisk stengt om mange nok rapporterte den som "spam" eller noe annet med den modereringsmuligheten om jeg ikke husker feil.

Skrevet
Tror det eneste jeg noen gang har rapportert er spam. Men brukte "modereringsfunksjonen" et par ganger mens vi hadde den.

Regner med at de som evt. utsettes for ting som bør rapporteres vanligvis selv er i stand til å rapportere det inn.

Som om det var skrevet av meg.

har rapportert spam en tre-fire ganger. Thats it.

Jeg regner også med at folk klarer å passe på seg sjøl. Liker ikke "vaktmestere/ordenspoliti".

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har rapportert en gang, og det var et veldig stygt personangrep på en person som var langt nede - utført av en som nå utbasunerer at hun selv rapporterer personangrep.

Lenge leve den som mener seg hevet over andre ;)

Skrevet

har rapportert spam, egenreklame og slikt ett par ganger, kan nok også rapportere om det er noe som går langt over streken ang personhets og har vel rapportert ved noen sjeldne anledninger selv da.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg regner også med at folk klarer å passe på seg sjøl. Liker ikke "vaktmestere/ordenspoliti".

Enig. Banrevaktordninger er lite attraktive for voksne mennesker. :)

Gjest Silmarill
Skrevet

Det har hendt at jeg har gjort det om det er personhets ihvertfall, eller usaklige spekulasjoner!

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet. KGs regler.

- lillesky (mod)

Endret av lillesky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...