Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gammel gjest
Skrevet

Hei!

nå er det en stund siden sist jeg har lest en ordentlig god bok. Har lyst å begynne på en ny nå når det er ferie... Er det noen som har en god bok å anbefale???

Jeg likte veldig godt Da Vinci koden og Engler og Demoner (var det ikke det oppfølgeren het???) s kanskje noe i den stlen, eller en bok "fra virkligheten" (a la Ikke uten min datter)

Håper dere leseglade kan gi meg noen tips om hva som er verdt å lese!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har anbefalt dem før, men gjør det gjerne igjen: The Reunion og The Reckoning av Sue Walker er begge spennende bøker som det er vanskelig å legge fra seg. :)

Skrevet

Jeg anbefaler bøkene om Harry Hole av Jo Nesbø, samt bøkene om Arn av Jan Guillou. Jo Nesbøs bøker er blant få krimbøker jeg har likt, mens bøkene om Arn er spennende, historiske bøker om tempelridderne.

Skrevet

Stieg Larssons to bøker Menn som hater kvinner og Jenta som lekte med ilden anbefales. Utrolig god og spennende krim. Når man først åpner en av de bøkene er det vanskelig å legge de fra seg.

Skrevet

Mens vi er inne på krim...Jeg falt helt for bøkene til Jørn Lier Horst. Han er selv politibetjent og skriver utrolig bra.

Min ny favoritt! Håper han kommer med noen nye bøker snart...

Gjest gammel gjest
Skrevet

Tusen takk for mange gode tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...