Gjest trude.lutt Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Hva synes dere om Noa Noa? personlig liker jeg noe, men det kan bli litt for søtt......lurer litt på en omslagskjole som er på salg....
royaltrux Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har sluttet å gå inn der, fordi jeg ser alltid ting jeg liker, men det er noe rart med passform, tror jeg. Har prøvd ting men det ser alltid feil ut-men jeg er ofte fristet på grunn av reklamer, websider eller evt. utstillingsdokker-ser ofte utrolig fint. Jeg har også hørt at mange mener Noa Noa er klær til middelaldrende damer, noe som jeg var ikke klar over (ikke at det spille rolle i det hele tatt men bare nevne det) Det er en merke som heter American Vintage som jeg synes er litt av det samme stilen men litt mer ungdommelig.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har kjøpt klær på Noa Noa siden jeg var 20, så jeg føler ikke at de er typisk for middelaldrende damer akkurat. "Kjerringklær" synes jeg bare er klær med kjipt snitt og mønster, type Møre konfeksjon o.l... Og kanskje endel veldig "fargerike flagrende gevanter" av typen formingslærere og kommunale kulturråd går med (jada, litt fordommer må man ha)... Noa Noa kan vel passe både yngre og eldre, om man liker stilen. Synes snittet på klærne fra Noa Noa stort sett er bra, men klærne er gjerne litt store i størrelsen (hender jeg kjøper XS mens jeg ellers bruker S). De er heller ikke veldig ettersittende, kanskje? Det kan dessuten føles litt "vel mye" å gå i et helt antrekk fra Noa Noa - det blir i hvert fall for romantisk og søtt for meg, men å bruke et plagg eller to passer i hvert fall meg, så er heller resten av antrekket litt røffere.
lillesky Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Jeg synes stilen er romantisk. Men de har også noen basisplagg. Så en gang et utrolig lekkert skjørt på Noa Noa i København - angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte det! Synes de som jobber på Noa Noa (iallefall i Køben) er flinke til å bruke klærne derfra, og style dem sammen.
Bex Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Jeg synes Noa Noa har veldig mye fint, jeg, og det er absolutt ikke for "middelaldrende". Men kjøper sjelden noe der, for jeg finner ofte ett plagg eller to jeg liker, og siden stilen der er såpass spesiell, passer plaggene sjelden inn i resten av garderoben min. Tror det er endel som har det på den måten. Har ei venninne som handler mye der, men hun har jo den stilen på alle klærne sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå