Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har nettopp fått lydbokutgaven av Snømannen og har hørt dette er en bra bok. Det jeg lurer på er om man trenger være glad i krimbøker for å like den eller om det er en sånn type bok man godt kan ha sansen for uansett? Jeg må innrømme at jeg ikke er særlig intr. i krim sånn generelt sett og lurer derfor på dere som har lest/hørt boken hva dere tror. Bør jeg heller bytte den i en annen bok som ikke er krim eller bør jeg gi den en sjanse (fikk beskjed om at det gikk greit å bytte den altså).

Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i krim, men jeg elsker alle bøkene om Harry Hole. Kan anbefale snømannen på det varmeste!

Skrevet

Jepp, Harry Hole er så kul :)

Skrevet

Jeg elsket den (og syntes den var skitskummel i starten, noen temmelig bestialske mord der...), men jeg er glad i krim generelt da... Det er den første boken av Jo Nesbø jeg har lest faktisk, og fatter ikke hvorfor jeg ikke har oppdaget ham før. Nå skal jeg definitivt lese alle de andre Hole-bøkene.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg synes denne boken var fryktelig grotesk.

Skrevet

Jeg, derimot, syns den var mindre grotesk enn de fleste krimbøker jeg leser :D Men jeg har kanskje spesielle litteratur-interesser :D

Og syns dette kanskje var en av de dårligste Hole-bøkene, selv om jeg absolutt likte den veldig godt! Det største minuset var at jeg skjønte hvem morderen var alt for tidlig... allerede midtveis i boka!

Skrevet
Det største minuset var at jeg skjønte hvem morderen var alt for tidlig... allerede midtveis i boka!

Jeg også! Men boka var knallgod uansett :tommel:

Skrevet

Jeg liker ikke krim, annet enn noe av Ambjørnsen kanskje. Men når det gjelder serien til Jo Nesbø har jeg kjøpt alle. Synes de er noe for enhver smak. Kan ikke uttale meg om Snømannen siden jeg ikke har lest denne enda, men resten av bøkene om Harry Hole er glimrende :)

Skrevet

Snømannen er bedre enn de forrige Harry Hole bøkene! Jeg kan anbefale Snømannen til alle som liker å lese spenningsbøker. Den er vel så god som de første i serien. Mye spenning og plot twister.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...