fuerza Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Jeg prøver å få et mer variert og regelmessig kosthold, begynt i dag. I dag har jeg spist oftere enn vanlig, men ikke mer i mengde.. er det normalt å bli uggen i magen av å spise oftere? stabiliserer det seg?
murray Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 (endret) Jeg la om kostholdet totalt for ca ett år siden. Gikk fra å spise 2 ganger om dagen til 5-6 ganger. Kuttet ut brus og potetgull og begynte å spise veldig mye grønnsaker og salat. Følte meg også litt uvel de første dagene, men det er egentlig ikke så rart siden kroppen og magen må omstille seg helt. Det tok heldigvis ikke lang tid før alt var i orden igjen. Endret 14. juli 2007 av murray
Devana Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Jeg begynte nå for noen dager siden med nytt kosthold og både magen og resten av kroppen krangler litt, men det har begynt å gå seg til nå...Endelig Så tar nok noen dager før kroppen blir vant til det.
Gjest Kristin_ Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Mye fiber, mer proteiner enn vanlig og en annen "matsammensetning" enn det systemet er vant til kan utløse reaksjoner ja. Trøst deg med at de går over For min del tok det noen uker før systemet var helt "i rute", men så spiste jeg også ekstremt usunt. Spiser man oftere får fordøyelsen kjørt seg på en annen måte enn vanlig også. Som alt annet trenger kroppen tid til å omstille seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå