Gjest Ikkedressmanngjest Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Dere damer, han der mannen i dressmann reklamen som spiller x antall utgaver av seg selv (ser ut som en bunch eneggede tvillinger), og der de spiller den der "express yourself" musikken.. er han fin ? Eller ikke fin ? Hva syns dere om han ? Hm.. hvor gammal kan han være ?
Gjest Blondie65 Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Dere damer, han der mannen i dressmann reklamen som spiller x antall utgaver av seg selv (ser ut som en bunch eneggede tvillinger), og der de spiller den der "express yourself" musikken.. er han fin ? Eller ikke fin ? Hva syns dere om han ? Hm.. hvor gammal kan han være ? Jepp. Og vet du hva det er som gjør han fin? Han er velkledd, går oppreist og har et selvsikkert smil. Vi får jo aldri sett en eventuell sixpack så det er ikke det som gjør han flott i dette tilfellet.
Gjest Spring Hermit Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 (endret) Jeg synes han er fin. Han er forresten 41 og heter Jeremy Sheffield. Og han er homo. Endret 14. juli 2007 av Spring Hermit
Gjest Ikkedressmanngjest Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Jepp. Og vet du hva det er som gjør han fin? Han er velkledd, går oppreist og har et selvsikkert smil. Vi får jo aldri sett en eventuell sixpack så det er ikke det som gjør han flott i dette tilfellet. *Noterer*
Gjest Ikkedressmanngjest Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Synes han ser kjedelig ut jeg *Notere mere*
Gjest Spring Hermit Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Hvordan ser han ut? Har ikke tv. Link? Her.
Gjest Pax Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Takk. Jeg synes han var mer søt enn kjekk, men attraktiv, det var han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå