Gå til innhold

Hva tenker dere om eldre menn?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg blir skikkelig glad på andres vegne når de finner kjærligheten, spesielt når mannen er litt eldre enn kvinnen. Ønsker å slå et slag for en betydelig aldersforskjell mellom mann og kvinne der mannen er den med mest erfaring go følgelig kan utfordre kvinnen. Dessuten har en eldre mann ro, modenhet, erfaring fra kvinner og vil ikke føle seg truet verken i karriere eller lønn fra en yngre kvinne som ønsker sin yrkesvei.

Jeg synes det er skikkelig tiltrekkende med menn som er eldre enn meg selv og som har erfaring og er beleven. Hva med dere? :)

Her er eksempel fra nyhetsbildet: kjekke F. Stang og yngre C. Munthe:

http://msn.herogna.no/nyheter/kjendis/article141008.ece

http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article1210826.ece

http://www.kjendis.no/2007/07/10/505835.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på typen. Fabian er ca tre år eldre enn meg og jeg synes han ser "gubbete" ut. Jeg faller ikke for gubber..

Gjest Spring Hermit
Skrevet

Jeg liker veldig godt eldre menn (er 21). :wow:

Men er enig med Mysan om at Fabian så litt gubbete ut.

Skrevet (endret)

Jeg foretrekker menn på min egen alder, eller yngre. For å generalisere noe skrekkelig; De mennene over 35 jeg har møtt vil gjerne ha barn i en fei, det vil ikke jeg. Er 29 selv. (Men en ungdommelig mann over 35 som er på samme stadium i livet som meg, er greit. :) )

Endret av Pax
Skrevet

Liker eldre menn selv.. men ikke såååå mye eldre.

Gjest Gjest
Skrevet

Liker best menn som er eldre enn meg selv, gjerne 10-15 år eldre. De som har erfaring, har fått ro over seg og ser ikke på kjæresten som en trussel som puster dem i nakken er å foretrekke. Eldre menn vil kanskje ha barn og har til og med ro og selvsikkerhet nok til å takle slikt. Ikke noe er bedre enn det!

Paret Stang/Munthe ser jo ut som en søt match det! Ofte er det når man har felles interesser og blir kjent gjennom jobb at romanser kan oppstå.

:)

Skrevet

Jeg liker absolutt best eldre menn!! Om under 2 uker skal jeg gifte meg med min "gubbe"! :sol: Jeg er 22 og han er 34. Perfekt!! :)

Gjest StockDama
Skrevet

Kjæresten min er to år yngre enn meg =D

Men joda, eldre menn kan være attraktiv, men som alt annet varierer det sterkt, jeg har møtt eldre menn som oppfører seg som om de var 14 og yngre menn som oppfører seg om om de er 50.

Så konklusjonen min er, det kommer helt ann på individet....

Gjest Camelia
Skrevet

Jeg er 38. Heller en som er fem år yngre enn meg, enn en som er fem år eldre. Synes veldig mange menn blir gubbete, dvaske og satte når de passerer 40... :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Personlighet og kjemi er det som betyr noe. Jeg kunne godt vært sammen med en som var 20 år eldre hvis vi hadde det bra sammen. Men jeg ville ikke hatt barn med en mann som var over 40.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Jeg blir skikkelig glad på andres vegne når de finner kjærligheten, spesielt når mannen er litt eldre enn kvinnen.

Jeg ser ingen grunn til å bli mer glad for andres forhold om det er stor aldersforskjell mellom dem, enn med noenlunde jevnaldrende par.

Ønsker å slå et slag for en betydelig aldersforskjell mellom mann og kvinne der mannen er den med mest erfaring go følgelig kan utfordre kvinnen. Dessuten har en eldre mann ro, modenhet, erfaring fra kvinner og vil ikke føle seg truet verken i karriere eller lønn fra en yngre kvinne som ønsker sin yrkesvei.

Erfaring er ikke en funksjon av antall år, men år X innhold. Det finnes relativt uerfarne 40-åringer, og 25-åringer som har vært borti veldig mange av livets utfordringer.

En eldre mann har ikke nødvendigvis ro (de kan være desperate så det lyser lang vei), modenhet (trenger neppe videre forklaring), erfaring fra kvinner kan være så som så både i mengde og kvalitet, og hvis du garanterer for at de ikke føler seg truet i karriere eller lønn fra en yngre kvinne, sier du vel egentlig om at du kun forholder deg til det overflatisk sett mest vellykkede sjiktet av eldre menn, og ikke hele aldersklasser, som også har sine lass med uføretrygdede, lavtlønnsarbeidende osv.

Jeg synes det er skikkelig tiltrekkende med menn som er eldre enn meg selv og som har erfaring og er beleven. Hva med dere? :)

Ja, det er tiltrekkende. Det er ungdommelig energi og iver også. Plukker du ut høy kvalitet, tror jeg egentlig man kan gjøre et godt valg enten han er 25 eller 45. Det er vel bare litt enklere å vurdere når noen er godt ut i livet, enn når de står på startstreken.

Skrevet

Er nå bare hva som passer tror nå jeg. Jeg er 22 og sambo er 11 år eldre enn meg. Men det er ikke fordi jeg oppsøkte eldre menn, jeg trodde kanskje han var 5 år eldre når jeg møtte han. Og det hadde ikke vært så ille tenkte jeg. Vi fikk nok begge litt "sjokk" når vi fikk vite hvor gamle den andre var. Men om mannen er yngre eller eldre enn kvinnen tror jeg ikke har noe å si, så lenge begge personene er på like stadier i livet mentalt. Så tror jeg ikke alder har noe å si, bare man har blitt "voksen" altså den grensa som ofte er rundt 18-20 år!

Gjest Persille
Skrevet (endret)

slettet

Endret av Persille
Gjest Gjest
Skrevet

stort sett så synes jeg eldre menn kan finne seg damer på sin egen alder. rimi hagen f.eks er et godt eks.Ikke sleve etter ungt kjøtt bare fordi de kan kjøpe seg alt......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...