Gå til innhold

Hvordan fortelle at jeg ikke liker kyss med røyksmak?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

En elsker av meg røyker og det er ikke kult når en skal kysse. Lukten eller sensing av røyklukt er så turn-off og nokså kvalm, så hva gjør jeg?

Sier at vi ikke kan ha sex med fordi han røyker eller ber ham om å pusse tennene akkurat før vi skal være sammen?

Eller bør han dumpes?

(Sorry den siste der med det er jo et alternativ hvis røykere nekter å pusse tennene like før dama besøker).

Videoannonse
Annonse
Gjest mann30
Skrevet

Ikke lett det der når en reagerer med å miste tenninga.

Selv blir jeg voldsomt skuffet når enkelte damer tar av seg bh`n, og det som så ut til å være noen snertne pupper, viser seg å være heng og sleng.

Så jeg sier som deg, hvordan si at jeg ikke vil ha sex med dem når det er det vi da egentlig skal ha?

Forresten, når det gjelder lukt fra munnen, er det ingenting som er verre enn når dama har spist makrell i tomat.....jo, bruker hu snus er det hakket verre.

Skrevet

Nei, ikke dumpes. Jeg forstår at det ikke er sikkelig digg med røykluktene langt opp i ansiktet og det vil nok han også forstå. Si ifra på en fin måte... "Jeg elsker å kysse deg, men det blir litt for mye med røyklukten", eller noe i den duren. Han vil nok forså deg.

Gjest Gjest
Skrevet
Nei, ikke dumpes. Jeg forstår at det ikke er sikkelig digg med røykluktene langt opp i ansiktet og det vil nok han også forstå. Si ifra på en fin måte... "Jeg elsker å kysse deg, men det blir litt for mye med røyklukten", eller noe i den duren. Han vil nok forså deg.

Kanskje...får prøve.

Men som han over deg sier, kanskje han synes jeg er tykk elelr har for små pupper eller hengepupper for alt jeg vet. Men da kunne han jo bare si ifra da...

Skrevet

Mest sannsynlig så liker han deg som du er. Å la være å ta en røyk rett før man hopper i høyet er jo lettere å gjøre noe med enn puppene man har.

Skrevet

Kan vel bare si at du ikke liker røyksmak når dere kysser?

Gjest Gjest
Skrevet

Du visste at han røyka da dere ble elskere. Du valgte allikevel ham. Da får du ta han som han er eller avslutte.

Gjest Gjest
Skrevet
Du visste at han røyka da dere ble elskere. Du valgte allikevel ham. Da får du ta han som han er eller avslutte.

Nei, visste det ikke på forhånd. Oppdaget det rett etterpå.

Skrevet

Man kan jo ta han som han er, men likevel sette noen krav...

Skrevet

Eksen min røyka når jeg ble kjent med han, og jeg gjorde det ganske klart at om jeg fikk meg en evt kjæreste så skulle han være ikke røyker. Eksen min valgte faktisk å slutte og røyke når han ble sammen med meg og holdt seg (nesten) hele tiden.

Derimot ble han storrøyker og stordrikker når jeg slo opp med han. Tror han prøvde og ta igjen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...