Gjest Gjest_Nancy_* Skrevet 14. juli 2007 #1 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har en kartong med ferdiglaget bearnaisesaus i kjøleskapet som har stått der en stund. Holdbarheten er til 2008, men jeg lurer på om jeg kan bruke den selv om den har vært åpen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 14. juli 2007 #2 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Hvis den ikke lukter vondt eller ser rar ut ville i hvert fall jeg brukt den. Endret 14. juli 2007 av Veronica Mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nancy_* Skrevet 14. juli 2007 #3 Del Skrevet 14. juli 2007 Ok. Skal lukte litt... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2007 #4 Del Skrevet 14. juli 2007 Den var definitivt ødelagt... ewww Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 14. juli 2007 #5 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2007 #6 Del Skrevet 14. juli 2007 Pleier det ikke stå noe sånt som "holdbar i xx dager etter åpning"? Pleier det... men det stod bare holdbarhetsdato, og den gjelder vel kun så lenge den er uåpnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 14. juli 2007 #7 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg syns det er lurt å sette rester i frysen, da holder de en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå