Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Min luksus-musli består av følgende: -firekorn/godag musli frukt -mandler -solsikkekjerner -gresskarkjernefrø -rosiner -peanøtter Hva er deres favoritt, og har dere forslag til noe godt man kan putte i musliblandingen?
Gjest Alou Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Jeg er ikke så stor på det og bruker kun havregryn og kruskakli, sammen med biola/skummet melk eller cultura med smak. Gresskarkjerner høres interessant ut - det har jeg aldri smakt. Hvordan smaker det?
Gjest Deception Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Den beste müslien er helt klart Pauluns müsli med quinoa og gresskarfrø. Men altfor dyr, og jeg vet ikke om den finnes i Norge.
Gjest Lund Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Den beste müslien er helt klart Pauluns müsli med quinoa og gresskarfrø. Men altfor dyr, og jeg vet ikke om den finnes i Norge. Nei da! Beste er fra AXA
one-of-7 Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 jeg liker fruktblandingen av godag, tror jeg. smakte på den med blåbær og bærene var veldig gode, men resten var jo bare cornflakes skuffende
Gjest Lund Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 jeg liker fruktblandingen av godag, tror jeg. smakte på den med blåbær og bærene var veldig gode, men resten var jo bare cornflakes skuffende Jeg er ikke skuffa,syns det var bra jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå