Fakse Skrevet 26. april 2002 #21 Del Skrevet 26. april 2002 Ja, nå har jeg også meldt meg inn i Yerka-klubben. Kjøpte meg en flaske i byen på torsdag, og synes allerede den virker. Har bare hatt på en gang, for man skal visst ha på annenhver dag i begynnelsen. Vil bare påpeke til innleggene tidligere her at Yerka ikke skal brukes hver dag under noen omstendigheter. I følge bruksanvisningen skal den brukes en til to ganger i uka når man har brukt den en stund. Derfor vil jeg tro at det går bra med huden selv om den er ganske sterk.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 26. april 2002 #22 Del Skrevet 26. april 2002 og de dagene man ikke skal bruke yerka da, og må bruke vanlig deo ?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. april 2002 #23 Del Skrevet 26. april 2002 Nei, man skal ikke bruke noen ting, og heller ikke vaske med såpe. Da ødelegger man nemlig effekten. Dette er ikke en vanlig deodorant, men et slags vann som man stryker på med bommull, og det virker så bra at man ikke svetter de dagene man ikke bruker det (håper jeg....det virker sånn).12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 28. april 2002 #24 Del Skrevet 28. april 2002 Ikke bruke noenting de dagene man ikke bruker yerka? oj, går det bra da ??12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2002 #25 Del Skrevet 28. april 2002 Dette høres jo nesten for godt ut til å være sant! Må bare spørre en gang til for å være sikker: virker Yerka altså både mot fukt lukt? Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 29. april 2002 #26 Del Skrevet 29. april 2002 Til de to siste: Ja! og Ja!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 10. mai 2002 #27 Del Skrevet 10. mai 2002 Er nå medlem av Yerkaklubben jeg og! Kjøpte meg en flaske i dag til den nette sum av 169,50kr og håper som bare f*** at det virker, for her er det ganske varmt for tiden og jeg er lei av å gå i svart!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #28 Del Skrevet 10. mai 2002 Hvor får man kjøpt dette vidunderet?` Har sett på både apotek, cubus og vita som var nevnt her.... Har ikke funnet den noen sted.... *hjelp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 10. mai 2002 #29 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg fant den på en normal Vitabutikk blant alle andre deodoranter jeg... I en pappeske. Hvor bor du anonym? Kan hende de ikke har det på mindre steder, men butikken jeg var i er ikke så stor, så kanskje å se litt bedre etter er en lur ting? *har aldri øynene med seg*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #30 Del Skrevet 10. mai 2002 Hvor lang tid tok det før dere merket virkningen? Og hvor mye har dere på om gangen? Jeg brukte den første gang i går kveld, (etter tips herfra!!) men måtte hjem og bytte genser i løpet av dagen i dag...og vaske og ha på vanlig deo..... Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 11. mai 2002 #31 Del Skrevet 11. mai 2002 På meg funker den allerede neste dag faktisk. Sørg for å ha på nok væske kvelden før iallfall, ikke fo lite. Sørg også for at du er ren under armen når du tar det på. Så vidt jeg vet skal man vel bruke Yerka 3 netter av gangen i en uke, så det er vel normalt å få virkning etter 1 uke tenker jeg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 11. mai 2002 #32 Del Skrevet 11. mai 2002 Har problemer med at den svir så fælt ! Sved noe j***** i går kveld, og det er ennå ømt! Any tips?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2002 #33 Del Skrevet 11. mai 2002 Er anonym fra noen meldinger tidligere... Det er jeg som ikke klarer å finne dette vidunder middelet i noen butikker... Jeg bor i Kristiansand... Får vel gå på leting en gang til tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 13. mai 2002 #34 Del Skrevet 13. mai 2002 Når det gjelder svie/kløe så kan du f.eks ta på litt aloe vera. Det hjelper iallfall meg, og det ødelegger ikke virkningen heller. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 13. mai 2002 #35 Del Skrevet 13. mai 2002 Hrrrmm... *Ser seg skyldig rundt* Har ikke mer igjen av det! Og det svir som om jeg skulle fått to portugisiske krigsskip i armhulene! Og i kveld er det på'n igjen... *sukk*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 13. mai 2002 #36 Del Skrevet 13. mai 2002 Lily Vet hvordan det er! Men personlig synes jeg at det er verdt det...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 14. mai 2002 #37 Del Skrevet 14. mai 2002 Er de ikke litt skadelig å proppe igjen en av de viktigste avfallsåpningene våre da? Bare lure, hadde vel selv tenkt meg å slutte å bli våt under armene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 14. mai 2002 #38 Del Skrevet 14. mai 2002 Jiha! En hel dag uten svetteringer! Jiha! Nå er jeg enig, Kitchenwitch! Det *er* verdt det!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. mai 2002 #39 Del Skrevet 23. mai 2002 Etter å ha tenkt over dette en stund (veid litt for og imot) fikk jeg en stor overvekt på +siden, så jeg var og kjøpte dette "vidundermiddelet" i går... Jeg påførte i går, og ventet på den "beryktede" svien - men den kom ikke!!! Så det svir ikke til alle Vil bare si at jeg kjenner det virker alerede (har hatt eksamen i et VARMT trøndervær i dag, uten antydning til svette under armene) (Påførte i hendene også, men ble fremdeles litt klam der, men det er forståelig for meg) Dette må bare anbefales!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 29. mai 2002 #40 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg har brukt yerka i ca et år nå, og det funker som bare f...! Er litt (veldig) sløv av meg, så det hender at jeg glemmer det en ukes tid. Men fortsatt ikke svette! Jeg bruker forresten vanlig deodorant også, det hemmer ikke virkningen. Synes nemlig at yerka ikke tar bort lukten så bra. (Innbilning?) Det viktigste er at livet mitt virkelig har forandret seg! Har vært veldig plaget med svetteringer helt siden jeg kom i puberteten, og har alltid måttet ta hensyn til det ved kjøp av klær. Jeg gikk nesten bare i sort, eller med topper med mønster som gjorde at det ikke syntes. Likevel hadde jeg helt angst for at noen skulle oppdage det, og knep sammen armene hver eneste dag. (Rekke opp hånda i timen? Niks!) Nå kan jeg gå i lyseblå eller beige eller røde eller hvite eller hvilkenfargesomhelst topper/gensre, for jeg har oppdaget yerka!! Jippi!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå