Gå til innhold

Yerka

Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest KristinK

Ja, den har jeg prøvd opptil flere ganger og den fungerer alldeles utmerket. For de som svetter mye under armene er den kjempefin å bruke i perioder. Jeg tror også den er ment aom akkurat det og ikke en fast deodorant. Den skal påføres med en vattdott om kvelden slik at virkningen blir bedre. Etter allerede noen dager vil du merke forskjell. Viktig er det også å huske på at i de periodene du bruker Yerka skal du ikke bruke annen deodorant.

Jeg anbefaler den iallfall på det sterkeste og selv skal jeg bruke denne i en periode før vi gifter oss i august!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Tusen takk for svar! Da skal jeg gå og kjøpe icon_biggrin.gif

Jeg har egentlig ikke noe stort svetteproblem, men det virker ikke som om det finnes noen vanlige deodoranter som virker på meg icon_rolleyes.gif

kitchenwitchhoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: kitchenwitch den 2002-04-02 09:44 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg har i hvert fall sett den på Vita. Mulig at andre parfymerier også har den, og jeg har ikke sjekket på apoteket... Men du vil nok ikke finne den på Rimi tror jeg... icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest KristinK

Du får iallfall kjøpt den på Cubus. Den koster vel rundt 160 kroner tror jeg. Temmelig dyr, men den holder en evighet!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Fungerer den virkelig så bra? Ingen deodoranter funker på meg i det hele tatt, og jeg er så lei av å få svetteringer uansett hva jeg gjør...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg kjøpte den på Vita for 159,-. En flaske inneholder 50 ml og ser ut til å være ganske drøy... Jeg har brukt den i et par uker nå, og er så langt veldig fornøyd. Etter to dager gikk jeg ut og kjøpte masse nye topper og gensere som jeg ikke har kunnet gå i før. Må jo feire at problemet er vekk icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en gang brukte jeg yerka på KVISENE mine i fjeset! trodde nemlig at den ville tørke dem ut men neida... den tørka ut hele trynet mitt! jeg flassa av som en gris! æsj og huff!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Hmmm... får vel vente til neste gang jeg har fått meg penger, så jeg får prøvd dette vidundermiddelet! Må si jeg er nysgjerrig. Skal jeg kunne bruke noe annet enn svart? Stilig...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tok den i bruk for første gang i går kveld. Er litt skeptisk når jeg sitter her "uten å ha på" deo.. Står jo på at du ikke skal vaske armhulen med såpe, men du kan vel vaske med vann og dusje som vanlig?.. Litt skummelt det der icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det fungerer kjempefint det! Dusje kan du selvsgat gjøre, men du skal helst ikke gni under armene. Blir selv litt dår når jeg bruker den, men det går over! Det er også verdt det. Heller litt sår et par dager, enn full av svette mange dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg har ganske sensitiv hud, så det svir og klør en del med en gang jeg har tatt på Yerka, men det er virkelig verdt det!

Det funker også fint å dusje neste morgen - jeg er avhengig av å dusje om morgenen, føler meg ikke fresh i det hele tatt hvis jeg ikke får dusjen min icon_lol.gif Bare ikke gni, så går det fint! (Ikke gni med håndkledet heller...bare klapp litt forsiktig og la resten lufttørke før du kler på deg, for å være på den sikre siden icon_wink.gif )12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei,

har to forslag til andre vanlige deoer som funker på meg. den ene som jeg bruker til "hverdags" er apotekets sin egen og den andre er lancome sin. lancome sin bruker jeg i forbindelse med mens og eggløsning, fordi jeg svetter ekstra mye da......

men tror nok at også jeg skal LØPE OG KJØPE....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Virvel

Det står på at den fint kan brukes til hender, føtter, panne++ Jeg vil imidlertid råde deg til ikke å ta mye av den i ansiktet, for den kan være ganske tøff mot huden. Jeg bruker den først og fremst under armene, men tar bittebittelitt på nesen også icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan denne Yerkaen er å bruke på sikt? Virker den like godt etter noen år? Den er ikke så sterk at den kan ødelegge huden under armene? Den høres jo ganske sterk ut mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror ikke Yerka er ment for å brukes hver dag hele året. Jeg bruker Yerka fra nå av og til utpå høsten en gang. Har brukt den i ca 3 år og den har fremdeles en fantastisk virkning. For meg var svette under armene nesten å regne som et handicap (jeg følte det sånn ihvertfall) Men etter at jeg begynte å bruker Yerka er det plutselig ikke noe problem i det hele tatt, det var bare litt uvant å kunne gå i lyseblå topper icon_smile.gif

Svettis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...