Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

spesielt pa ben.Med hovel kommer jo harveksten opp etter 2 dager....kjedelig!!

Hva med voks eller krem??Noen som kan tipse om hvilken merke i samme slengen...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Norge bruker jeg høvel. Mac 3, for da kutter jeg meg aldri.

På ferie i utlandet vókser jeg , enklere og billigere.

Gjest Violetta
Skrevet

Epilator på leggene. Genialt, og ikke så vondt som de sier.

Skrevet
Epilator på leggene. Genialt, og ikke så vondt som de sier.

Hvilken epilator har du?

Skrevet (endret)

Babering med høvel for det meste. Har testet voksing og epilator, men har ikke helt dreisen på det enda..

Endret av Alou
Skrevet

Jeg vokser meg og er veldig fornøyd med det. Gjør det alltid hos salong, for jeg fikk det aldri til selv.

Jeg har aldri prøvd epilator og synes det høres bra ut. Spørsmål: minker hårveksten etterhvert ved brukt av dette? (Merker nemlig stor forskjell på hårveksten etter voksing, den har blitt mye mindre)

Skrevet
Spørsmål: minker hårveksten etterhvert ved brukt av dette? (Merker nemlig stor forskjell på hårveksten etter voksing, den har blitt mye mindre)

Det blir det samme, fordi noen hårsekker ødlegges når håret nappes med roten og kommer aldri tilbake :tommel:

Bruker høvel for det meste jeg, abbonerer på NuShape eller hva det heter (reklame overalt på nettet).

Den er med såpe rundt bladet - mye lettere i dusjen :klappe:

Skrevet

Jeg bruker barberhøvel (mac3 og venus) og Natusan shower and shave. Har vokset tidligere, brukt kremer også, men høvel er det som passer best for meg..selv om det må gjøres nesten hver dag for og holde seg glatt så er det verdt det.. :)

Skrevet

Har tidligere brukt høvel, men nå har jeg prøvd voks. Synes voks funket veldig bra! Gikk lett over med høvel etterpå i tilfelle jeg hadde noen helligdager. Er heldigvis velsignet med lite, lys hårvekst. Så jeg tror jeg kan gå ganske lenge mellom hver vokserunde.

Skrevet

Høvel, Venus. Shaver legger, bikinikanten og under armene hver eneste dag i dusjen, tar meg 3 minutter.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Høvel, enkelt og greit i dusjen.

Gjest Deception
Skrevet

Du mener vel "hvilken type hårfjerning"?

Jeg bruker også høvel i dusjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...