Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere tips til andre hightlightere man bør prøve bortsett fra YSL?

Min YSL er nemlig tom, og jeg trenger ny.. men lurte på å prøve en annen.. Synes jo at YSL er helt ok, men ikke så mye mere heller. Trengs for å lyse opp rundt øyne og nesebein.

(Bruker HR concealer for å dekke pigmentflekekr og kviser)

Min hud er lys og rosatonet, bruker feks fairly light i id foundation vinterstid, og medium beige nå sommerstid. I YSL highliter har jeg hatt nr 1.

Tenker å bestille fra SN, så kom gjerne med tips til farge!!!

(Har ikke mulighet for å stikke innom parfymeri dessverre...)

Noen erfaringer med highlighter fra E.Arden, clinique, clarins feks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Lightening Touch fra Body Shop nå, og synes faktisk den er bedre enn YSL. Sistnevnte gjorde meg tørr i huden i lengden, men det har jeg ikke opplevd med BS.

Skrevet

Jeg er veldig glad i La Praires, 400 på tax-free for to-pakning, ikke spør hvorfor de ikke selges i singelpakke. :sur:

Skrevet

hvilken farge tror dere jeg må ha i dior sin da?

Gjest Fliss
Skrevet
har dere tips til andre hightlightere man bør prøve bortsett fra YSL?

Min YSL er nemlig tom, og jeg trenger ny.. men lurte på å prøve en annen.. Synes jo at YSL er helt ok, men ikke så mye mere heller. Trengs for å lyse opp rundt øyne og nesebein.

(Bruker HR concealer for å dekke pigmentflekekr og kviser)

Min hud er lys og rosatonet, bruker feks fairly light i id foundation vinterstid, og medium beige nå sommerstid. I YSL highliter har jeg hatt nr 1.

Tenker å bestille fra SN, så kom gjerne med tips til farge!!!

(Har ikke mulighet for å stikke innom parfymeri dessverre...)

Noen erfaringer med highlighter fra E.Arden, clinique, clarins feks?

Jeg elsket YSL sin highlight - desverre så har den gått ut av produksjon, så jeg kjøpte meg en liten krukke med hvit kremet øyeskygge fra Dior som egner seg veldig godt som highlight. Må bare blande den med litt fuktighetskrem så er den helt ypperlig.

Skrevet

Jeg liker YSL sin jeg da :) Men de fleste venninnene mine liker Dior's Skinflash best.

Skrevet

Tror ikke det er så mange forskjellige farger av Dior sin, men jeg husker at jeg hadde (en av de) lyseste og den var fin til min nokså lyse hud. Men hvis du handler den i parfymeri, så kan du jo få hjelp til fargevalg. :)

Skrevet

Elizabeth Arden sin er også god.

Skrevet

Har prøvd YSL og L'oreal sin Touche Magique, og jeg må si at den fra L'oreal overrasket meg:)

Gjest Borghild
Skrevet

Estee Lauder sin er også veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...