Gå til innhold

Hvordan bytte gulv med kjellerlem?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Louise_*
Skrevet

Hallo der ute!

Er det noen som har lagt nytt gulv der det er en kjellerlem mitt på?? Pr idag er det belegg på gulvet med en veldig stygg messinglist rundt kjellerlemmen...det stikker seg ut veldig..vi skal nå pusse opp hele kjøkkenet og gulvet skal bort, da det er veldig slitt..og jeg lurer på om det ikke er noen andre måter å løse dette på? Har falt for ett pent vinylbelegg men jeg vil IKKE ha den stygge lista rundt, uten vil at det skal synes så lite som mulig....finnes det ingen bittesmå diskrete lister eller annen måte å gjøre det på...antar at bare liming ikke vil holde over tid...Kanskje det da er bedre med laminatgulv? Må man ha lister rundt skjøtene der tro, eller holder materialet seg pent likevel? Det er jo hardt....Kan man male slike lister så de ikke blenker så mye??

Alle tips og ideer mottas med takk!!!

Mvh

Louise

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde satset på vinylbelegg, med f.eks. bronseelokserte aluminiumslister. De er mørke brune, så da ville jeg funnet ett golvbelegg som passet til de.

Velger du laminat så må du allikevel bruke lister, tviler på at dere får fine overganger rundt lemmen. (dessuten så hater jeg laminat).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...