Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aller først vil jeg bare presisere at jeg er hetero, og at jeg ikke en gang er metroseksuell, selv om det kanskje virker sånn her. ;)

Jeg er ute etter en ansiktsvask jeg kan bruke daglig når jeg dusjer. Nå bruker jeg vanlig såpe, og blir så ufattelig tørr i huden.

Takk for svar.

- Mandig mann (med hår på ryggen).

Videoannonse
Annonse
Gjest synseren
Skrevet

På bodyshop har de ansiktsmelk og ansiktsvann for tørr hud. Det bruker jeg. Etter å ha renset huden føles den fuktig og frisk. Kan anbefales!

Skrevet

Ok, takk for svaret. :)

Hvordan hudtype har du?

Finnes det flere typer? :sprettoy:

Skrevet

:ler: Så søt du er! Nå skriver du at du får tørr hud av vanlig såpe, men det får nok de aller fleste - uansett hudtype.

Fet/uren hud: Du er "blank" i huden, sorte prikker og kviser

Tørr hud: Den kjennes stram og ru/flassete

Sensibel hud: Du blir rød og stram i huden grunnet vær eller hudpleie

Blandet hud: Du har BÅDE fet hud og tørr hud

Hvilken ville du satt strek under?

hvor mye penger vil du legge i det? En rens fra hudpleiesalong er jo det aller beste og de kan finne akkurat riktig produkt til DEG(så slipper du det selv ;) ). Ellers så kan jeg anbefale Vichy og Aveda som finnes på apotek. Body Shop er også bra, som nvent over.

Du bør investere i en god hudkrem. Selv om rensen skal være for tørr hud så kan det være nødvendig med en krem etterpå. (Å, som vi jenter elsker menn som tar vare på huden sin!)

Skrevet

ja, jeg veit det, det er grisesexy. istedenfor de som sier "jeg er da ikke homse".. eek. er som at jenter sier "jeg er såå feit"

Skrevet (endret)

Tror kanskje det må bli en slags blanding av blandet og sensibel hud. Ingen som stemte ordentlig.

Jeg for ta en tur på body shop på mandag, kanskje de kan gjøre meg litt klokere.

Takk for svar. :tommel:

Endret av Poetens_Tårer
Skrevet

Broren min renser med body shop produkter, og nå har han perfekt hud:) De er kjempe flinke til å gi råd også:)

Skrevet

Kanskje noe innen Aloe Vera- serien siden den er sensitiv? Hvis den også er litt fet/uren noen steder bør du ikke bruke en for fet krem. Spør etter en oljefri og parfymefri krem.

Ja, de er flinke til å hjelpe på BodyShop.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Samboeren min bruker Special cleansing gel fra Dermalogica. Får hos hudpleier. Passer de fleste hudtyper, lukter nøytralt og renser godt. Greit å bruke en krem som gir fukt etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...