Gjest Gjest_linda_* Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Skal prøve meg på en ny oppskrift på en kyllingsalat. Det skal være hvotløksdressing til, men jeg har ikke oppskrift på annet enn vanlig som kun er basert på rømme. Har smakt en utrolig god hvitløksdressing som ikke er så tykk som en ren rømmedressing. Har noen oppskrift på en god dressing?
Gjest Alou Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Du kan blande rømme, majones, ketsjup, salt, pepper, sitronsaft og lake fra sylteagurk. Den er god og kan gjøres nokså tynn. Har ikke testet det med knust hvitløk eller hvitløkskrydder, men mulig det passer...
Gjest Fjellsippa Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 En av mine favorittdressinger er laget av olivenolje, hvitløk, fersk basilikum, sitronsaft, maldomsalt og nykvernet pepper. Alle ingredienser has i en beholder som stavmikseren kan brukes i. Sett stavmikseren i, og kjør til du har en fin grønn dressing som smaker himmelsk. Du kan bruke andre friske urter hvis du har andre favoritter. Litt dijonsennep er også godt i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå