Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Del Skrevet 13. juli 2007 Pleier å slå opp i anmeldelsene til aftenposten og dagsavisen på nettet. Men gamle filmer er jo ikke anmeldt der. Jeg er ofte enig med anmelderne der, derfor usikker på hvor jeg skal søke info for seriøse anmeldelser. Viktig at anmelderne ikke er av typen som kun liker actionfilmer og ikke mer seriøse og tankevekkende filmer. Helst ønsker jeg anmelderser på norsk, men innser at det kan bli vanskelig. Hvor leser dere anmelderser på nettet (også filmer fra før 90-tallet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 13. juli 2007 #2 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg leser anmeldelsene på vg.no fra tid til annen. Ellers er jeg ofte inne på imdb.com. Der legger folk inn sine meninger om filmer, endel av de er ganske konstruktive og bra. Du kan også prøve filmlisten.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. juli 2007 #3 Del Skrevet 13. juli 2007 På filmforumet.no er vi mange filmanmeldere som på fritida vår anmelder filmer - både gamle og nye filmer. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 14. juli 2007 #4 Del Skrevet 14. juli 2007 imdb.com er bibelen min Der kan du registrere deg og diskutere film i forumet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 14. juli 2007 #5 Del Skrevet 14. juli 2007 imdb.com rottentomatoes.com kulturo.no vg.no Burde være det du trengte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå