Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor får man tak i sko, damesko og høye hæler når man bruker str. 34-35? Har ett par fra Bianco, men det er vinterstøvletter. De eneste penskoene jeg har er mamma sine fra 70-tallet - de hadde tydeligvis mindre føtter på den tiden.

Det er så dyrt og vanskelig å finne sko som passer. Tar veldig lang tid, må bestille eller det koster en formue.

Noen som har tips? Nettbutikk som er ok? Butikker i Oslo-området?

Det er begrenset hvor passende det er med barnesko til enhver anledning...

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Spanske og italienske merker vil jeg i hvertfall tro er mindre i størrelsene? Mer konkrete tips har jeg dessverre ikke, for selv bruker jeg stort sett 36.

Gjest Gjest
Skrevet

Grensen Skotøymagasin i Oslo pleide iallefall tidligere å ha sko i størrelse 35.

Skrevet (endret)

De jeg har funnet ut er:

- Bianco (men det er mest sko med høye hæler)

- La Redoute (sjekk ut nettbutikken, www.laredoute.no. De har enkelte sko i størrelse 35)

- ENZO POLI (i bl a. Bogstadveien) fører også sko i størrelse 35.

Endret av Gjenglemt sykkellås
Skrevet

Husker ikke hva butikken heter, men det er en skobutikk i Vikaterassen (gateplan) som ihvertfall har masse fine sko i str 35.

Skrevet

Har samme problemet som deg, joggesko og støvler kjøpes på barneavdelinga. når det kommer til heler, har ihvertfall laredoute på nettet veldig små sko, og tror ellos sine også går ganske langt ned i størrelse. de passer iallefall meg, og jeg har minst føtter hehe

Gjest Navnløs- ikke pålogga
Skrevet

Takk for mange gode tips! Skal sjekke dem ut når jeg har tid og penger. :)

• 1 år senere...
Gjest Gjest_E_*
Skrevet
Har samme problemet som deg, joggesko og støvler kjøpes på barneavdelinga. når det kommer til heler, har ihvertfall laredoute på nettet veldig små sko, og tror ellos sine også går ganske langt ned i størrelse. de passer iallefall meg, og jeg har minst føtter hehe

Jeg bruker str 33 i pensko, og jeg er 31 år. Noen som slår meg?

Gjest Gjest_E_*
Skrevet
Ja, hvor får man tak i sko, damesko og høye hæler når man bruker str. 34-35? Har ett par fra Bianco, men det er vinterstøvletter. De eneste penskoene jeg har er mamma sine fra 70-tallet - de hadde tydeligvis mindre føtter på den tiden.

Det er så dyrt og vanskelig å finne sko som passer. Tar veldig lang tid, må bestille eller det koster en formue.

Noen som har tips? Nettbutikk som er ok? Butikker i Oslo-området?

Det er begrenset hvor passende det er med barnesko til enhver anledning...

DAMESKO I SMÅ STR (OG STORE)

Ser at det er lenge siden du skrev dette, men legger likevel et tips her. Kom over en side i dag hvor har de damesko fra 32 og opp til fler-og-førti (ikke så interessant for meg som bruker str 33...) Jeg fant ikke det jeg var ute etter nå, men kan jo være verdt å kikke innom av og til. Adr er iallefall:

www.kingsizeskor.se

Skrevet

denne siden har sko helt ned til 35.

Vet ikke om det er noe for deg, men det er jo bare å sjekke det ut.

Vanskelig å finne små sko ja, men ble glad når jeg fant de på siden over. skrev mail til dem og de sa det kom masse mer i 35 etterhvert (siden er veldig ny). Har resservert et par der som kommer inn om en md, så jeg gleder meg! Har vært litt pes å kjøpe i USA (litt vanskelig å bytte da :tristbla:

Skrevet

Din Sko på Oslo City har sko helt ned i 31

Skrevet

??? Du mener nok i barnesko avdelingen???, har vært der mange ganger med venninner. da har dem prøvd sko mens jeg står å ser på, da hver gang jeg spør om de har min størrelse så har de den ikke.

Skrevet

Hm. Jeg fant hvertfall ballerinasko og diverse støvletter der, med ganske lav hæl vel og merke. De var på en hylle midt i butikken og noen hang på en vegg, ikke så langt fra kassen. Fant ingen pumps.

Skrevet

Pumps har jeg lett etter lenge uten hell, så de hadde fått noen inn på LR som jeg vurderer å kjøpe før jul. Det er alltid kipt å ha den fine kjolen og ikke ha sko som passer :tristbla: Skal dra til dinsko en av dagene og sjekke hva de har :jepp:

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet (endret)

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
  • 3 uker senere...
Gjest Anni - Danmark
Skrevet

Hej

Jeg er en kvinde på 61 i Danmark, som "desværre" også har små fødder, har dog lært at leve med det.

Butikker som "Din Sko" har også her i DK sko i små størrelser.

Men der er jo internetbutikken

www.skowolter.dk

De har mange både dyre og indimellem også ikke så dyre.

• 1 måned senere...
Gjest Little feet
Skrevet

Hei!

Har du prøvd på nettsiden laredoute.no. Der vet jeg at de har veldig mange damesko i str 35. Verdt å prøve.

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

www.annajohnson.no - alle modellene kan bestilles fra størrelse 34 og opp til 45!!

- så mulighet for noen og enhver :jepp:

Noen som vet hvor mange jenter som har str. 34 og 35? Hadde vært interessant å visst....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...