Gå til innhold

noen små slanketips?

lilleLine

Anbefalte innlegg

Heisann dere der ute.. :P

Lurer bare på om noen har noen små tips til hvordan man skal gå ned et par kilo.. Er ikke snakk om noen stor slankingsprosess.. Er bare så lei av at vekten står stille litt over der man vil at den skal være..

Hilsen meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Scampi

Ikke spis stående. Tilbered alltid maten delikat på tallerkenen og sett deg ned og nyt måltidet. Mat som man kaster innpå mens man springer rundt og gjør andre ting har man en tendens til å glemme.. :wink: Ellers er et godt tips å ikke pakke ei skive kvitost i munnen mens man smører på maten, og unngå å smake FOR mye på maten mens man koker middag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut sjokoladen og spis lett-yoghurt, frukt eller grønsaker istedet.

Spis mindre og oftere, det takler fordøyelsen bedre enn få og store måltider.

Begynn å trene regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Noe som har fungert veldig bra for meg, er å erstatte mye av karbohydratene (ris, poteter, brød osv) med proteiner (kjøtt mm). Jeg spiser vanlige posjoner middag, men spiser mer kjøtt og mindre ris/poteter enn til en vanlig porsjon.

Ellers er det ikke bra å spise for mye frukt og drikke mye juice, siden disse inneholder mye sukker. Det samme gjelder melk.

Det viktige er selvsagt å spise sunt og variert, og unngå sukker og fett så langt det er mulig. Du må legge opp til et kosthold du kan leve med i lengden, slik at du ikke føler at du slanker deg til enhver tid.

Mosjon/aktivitet er en selvfølge ved ønsket vekttap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp trappen fire etasjer hver dag eller gå en rask halvtime-times tur fire-fem ganger i uken. Ha sex minst tre ganger i uken og ta en dans med en du er glad i.

2-3 kilo - ja, du synes kanskje det er mye, men beveg deg mer, så får du annet å tenke på - nemlig gleden av røde roser i kinnene, og en sterk og sunn kropp.

Kutt ut sjokoladen i uken og nyt livet! De 2-3 kiloene vil ikke gi deg noen glede. Tro meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...