Gjest Jente 23 år Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Jeg er sammen med en mann og vi har vært sammen noen år. Saken er den at før vi ble sammen rota jeg litt rundt med en gutt, men vi forble bare venner. I ettertid har jeg blitt mer og mer forelsket/betatt av kompisen min, og jeg klarer ikke å komme over han. Jeg tror han skjønner det, for han trekker seg mer og mer unna og er veldig avvisende. Dette gjør ikke saken bedre, for da blir jeg bare enda mer betatt, og vil ha det jeg ikke kan få. Alt er bare et eneste rot i hodet mitt nå, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har dårlig samvittighet ovenfor sambo og har mest lyst å grave meg ned!
Gjest StockDama Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Det at han trekker seg tilbake er jo et godt tegn på at han er en god kompis som ikke vil ødelegge forholdet ditt..kudos til han. Mange forelsker seg iløpet av et forhold, men det det kommer ned til er, hvem er mest viktig for deg, hvem ville du aller mest vært sammen med? sambo eller kompisen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå