Gjest Starya Skrevet 16. mars 2003 #1 Skrevet 16. mars 2003 Ok, jeg og guttungen har krangla litt her.. Han påstår hardnakket at den personen som kommer på bussen i videoen, med punkersveis m.m, er en jente. men det er da vitterlig en gutt, ikke sant? Så nå trenger jeg "backup" for å bekrefte at det er en gutt.. For det er det, ikke sant..?
starie Skrevet 16. mars 2003 #2 Skrevet 16. mars 2003 Jeg har alltid tenkt at det er en gutt.. Skal se nærmere etter neste gang
Eowyn Skrevet 17. mars 2003 #4 Skrevet 17. mars 2003 Trodde også det var en gutt.....? :o Dette må jeg sjekke ut...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. mars 2003 #5 Skrevet 17. mars 2003 Det er en jente som sitter på bussen. Milla
Medinilla Magnifica Skrevet 17. mars 2003 #6 Skrevet 17. mars 2003 Jeg er nesten sikker på at det er en gutt med masse sminke. Det var forresten en jente som ringte inn på en eller annen konkuranse på TV for et par uker siden som skulle huske diverse ting fra den videon, og ho kommenterte at ho synes den gutten (punker`n) var så deilig. Hver sin smak, men..Ho har i tifelle drete seg ut hvis det er en jente
Eowyn Skrevet 24. mars 2003 #10 Skrevet 24. mars 2003 Har studert videoen hver gang jeg har sett den nå, og er også overbevist om at det er en gutt!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå