Gå til innhold

Dere som allerede er gift.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør bare av ren nysgjerrighet.. :sjenert:

Har hørt flere historier hvor både brud og brudgom var så utmattet etter en lang dag, at de bare sovnet tvert..

Deres erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet (endret)

Tenker du på om bryllupsnatten er tidspunktet hvor dere skal føres til nye høyder? :ler:

For vårt vedkommende satset vi på en fin bryllupsmorgen. Med gaver, kos, jordbær og champagne. I en suite på Grand med en enorm folkemengde utenfor som hylte på Rolling Stones som også bodde der. En etasje over oss.

:ler:

Edit: Sent oppdaget skrivefeil

Endret av Elastica
Skrevet

Og vi var nok blandt dem. Vi hadde bryllupsnatten hjemme, noe jeg er glad for, og dessuten var det utrolig koselig med felles familiefrokost dagen etterpå. Uansett, vi var slitne etter en lang og fantastisk dag så vi sovnet med en gang, men det var vi forberedt på og hadde derfor ingen romantiske planer angående den natten likevel. ;)

Skrevet

Vi har planer om noe ekstra romantisk denne natten/morgenen ( kommer litt an på formen) :rødme:

Vi har jo allerede prøvekjørt da for å si d sånn ;)

Men vi har en 10mnd gammel sønn, så dette blir den første natten vi har for oss selv på kjempelenge, så da må vi utnytte sjensen litt :)

Men hvem vet.. Kanskje vi bare faller om og ser frem imot bryllupsreisen istede!

Skrevet (endret)

Vi hadde en fantastisk bryllupsnatt, vi leide suite, sto champagne på rommet når vi kom. Deilig å sette seg neg og prøve å fordøye alle inntykkene :rødme:

Resten av detaljene utelates her.

Koste, prata om dagen før og byttet morgengaver dagen etter. Så bestilte vi frokost på rommet. Det var definitivt valuta for pengene :)

Endret av kathrine79
Skrevet

Vi var av dem som bare sovna og ferdig med det liksom. Helt utslått.

Skrevet

Vi trodde vi skulle sove hjemme hos svigerforeldrene våre (de skulle sove hjemme hos oss sammen med vår 10 mnd gamle sønn), men vi ble kjørt til et hotell isteden. Kjempe overraskelse :klappe: Det var et vanlig hotellrom for det var det eneste som var ledig når de bestilte, men det var satt inn champagne og frukt. Min bedre halvdel var ganske full så han var i ganske fjollete humør :ler: sang barnesanger o.l for meg. Så det ble bare soving på oss den natten, men morgenen etter... :rødme:

Skrevet

Det ble egentlig ganske bra bryllupsnatt for oss. Jeg var fryktelig sliten når vi kom på hotellrommet, og hadde vel egentlig mest lyst til å sove. Men da fikk jeg streng beskjed av mannen at det kunne jeg bare glemme, for dette hadde han gledet seg til hele dagen :ler:

Så jeg er veldig glad at han overtalte meg, for alt var helt fantastisk!

Skrevet

Vi sovna, vi. Kjempetrøtte og utrolig slitne.

Skrevet

Vi var skikkelig slitne begge to da vi kom på hotellrommet, men bryllupsnatten ble fullbyrdet for å si det sånn ;)

Gjest *Madam Mim*
Skrevet

Jeg hadde ingen forventninger. De ble grundig gjort til skamme. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vi giftet oss i utlandet og hadde ikke noe fest som gjorde oss trøtt, men bryllupsnatten ble litt "pliktløp". Ikke noe spesielt egentlig, har hatt mye bedre sex før og siden ;)

Skrevet

Den delen av brylluopsnatta som var i senga ble nok omtrent som forventa ja. Vi sovna. Som jeg hadde regna med. (Det var dog ikke helt etter planen at jeg skulle få mensen da....) Hadde bedre planer for morgenen, og med litt tilpassinger, så ble det også sånn ca som forventet....

Vi lå på hotell, og fikk bryllupssuiten, men ikke noe champagne og frukt (nei, det er greit, jeg drikker ikke uansett, men ikke så mye som en sjokolade på puta fantes der!) og det var litt skuffende da, de visste jo at det var bryllupsnatta vår...

Vel og merke, ikke HELT som planlagt da natta heller, min kjære tenkte ikke på å bære meg over dørstokken, og han sovna faktsik mens jeg enda lå og snakka med ham på senga. Og senga var ikke ei dobbeltseng heller, det var to enkeltsenger som var skudd sammen, slik at jeg i praksis falt ned i sprekka mellom dem når jeg lå inntil min mann. til tross for at dette var bryllupssuiten!

Skrevet

Jag vet inte vad jag hade förväntat mig men det blev bra i alla fall!

vi fick "bröllopssviten" i present av min farfar. Den var två stora rum med öppnad dörr emellan - som OM vi hade blivit osams på bröllopsnatten så hade vi varsin säng och varsitt badrum :ler:

Vi var väl lite slitna efter dagen men jag fick håret tvättat innan vi kom i säng som man och hustru ;)

Vi lämnade festen vid elva eller tolvtiden - och hade under kvällen tänkt på att inte dricka för mycket just med tanke på kvällen, natten och morgonen. Hade vi haft ett större bröllop med dans och massa gäster hade vi kanske stannat längre och då inte orkat njuta av bröllopssviten och natten.

Morgonen efter kom allt för snabbt - och vi hade långväga gäster att möta upp så vi hade kanske för lite tid att njuta av allt men vi hann i alla fall med att

bada, dricka champagne och äta jordgubbar

och äta av den fantastiska frukostbrickan med kaffe, te, köttpålägg, fisk och skaldjur, ostar, frukter med mera.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi skulle overnatte hjemme og vi var så slitne at det ble ikke noe annet enn en herlig søvn på oss mens vi holdt rundt hverandre.

Gjest 3llie
Skrevet

Jeg hadde ingen forventninger, regnet i grunn med at vi kom til å være så trøtte og slitne at vi kom til å sovne i det hodet traff puta.. men sånn ble det ikke.

Vi kom til hotellet halv tre på natten, veldig trøtte, men vi var så glade, stemningen mellom oss var så.. hm.. annerledes, litt sånn mystisk.

Når vi kom til rommet ble vi møtt med masse levende lys, røkelse, røde roseblader strødd utover sengene, rundt på badet, flott bukett med roser på bordet. Stort og fint rom var det også, romslig balkong med flott utsikt. Champagne på bordet og fat med masse deilig frisk frukt. Den perfekte settingen for romantikk!

Resten er hemmelig :P

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Vi hadde vel egentlig ingen bryllupsnatt, vi - var med på festen til den endte kl 07.

Det var det som var planen hele tiden også, for for oss virket det helt absurd å skulle forlate festen der alle vi er glade i for en gangs skyld var samlet.

Hete netter kan vi da ha når som helst ellers :)

Skrevet

Vi var med til festen sluttet - og da vi fikk høre om nachspel ble vi med der og :ler:

Vi skulle hjem, hadde barnepike for natten. Vi stupte i seng etter alle hårnålene var tatt ut. Sovnet med en gang. Jeg våknet tidlig og gjorde istand til frokost. Fikk en del venner innom på lunch, så jeg måtte vekke mannen min til da.

Og så glemte han helt å gi meg morgengaven min, så når venninnene spurte hva det var så måtte jeg spørre pent om jeg snart skulle få den :ler:

Morgengaven hans hadde han fått tidliger da han hadde tenkt å kjøpe seg det selv...og jeg tilslutt måtte si at det var handlet inn...da var det en som ikke hadde tid til å vente

som forventet- tja- adde vel trodd at det skulle vært litt mere fart i mannen, og at han hadde vekkt meg om morgenen - med gave :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...