Iset Skrevet 16. mars 2003 #1 Del Skrevet 16. mars 2003 her er litt info: http://www.cinecon.com/news.php?id=0212174 gleder meg allerede:) klem Iset:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 16. mars 2003 #2 Del Skrevet 16. mars 2003 Vedder på at jeg akkurat har kommet meg etter den første når jeg finner ut at jeg skal plage meg selv litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. mars 2003 #3 Del Skrevet 17. mars 2003 Oh! Nice! Gleder meg allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvitveis Skrevet 17. mars 2003 #4 Del Skrevet 17. mars 2003 Og så er det fire - 4! - japanske filmer å få med seg, og en TV-serie. Også på japansk. Det er jo en liten industri, dette Men blir ikke dere, som meg, oftest skuffet over oppfølgeren? Den enste jeg husker jeg er blitt positivt overrrasket over er Alien 2 og 3. Og kanskje en eller to av de Apenes planet som er laget. Men jeg mener som oftest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvitveis Skrevet 17. mars 2003 #5 Del Skrevet 17. mars 2003 Beklager at jeg går litt utafor temaet nå, men jeg kan ikke la det stå ukommentert at jeg glemte Indiana Jones 2 og 3. Kanskje jeg burde starte en egen tråd med alle filmene som faktisk viser at oppfølgeren også kan være bra Og, joda, jeg gleder meg til The Ring - Samaras Quest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 17. mars 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 17. mars 2003 hva med TERMINATOR 2 da? den var jo mye bedre enn nr 1:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå