Gå til innhold

busstopp i bergen

Anbefalte innlegg

Gjest bussemannen
Skrevet

Jeg skal til et sted i nærheten av helleneset i Bergen. Prøver å finne ut hvilke busser som går i nærheten, men det er jo ingen kart på tide.no, og søkefunksjonen var jo ikke akkurat noe å rope hurra for. "Lønborg" er det stoppet som er nærmest, men ser det går flere busser forbi "nordre lønborg". Noen som vet hvor busstoppet "nordre lønborg" er, sånn ca gateadresse (gjerne med husnummer i nærheten?) Jeg ser at 20 går forbi, og tidvis 24, men noen ganger går de forbi nordre lønborg og noen ganger gjør de det ikke, og noen ganger går det enda en buss forbi der, og så lurte jeg på hvor langt unna nordre lønborg egentlig ligger, altså skulle jeg gjerne vite hvor det er.

(bare en liten digresjon: oioioi som jeg hater de nye rutene i bergen og lite informative tide og bussene som alltid kommer for sent.. puh)

Skrevet

Ja jeg husker jeg hatet bussene i Bergen da jeg bodde der. Det er umulig å finne frem, ingen kart, ingen faste tider mellom start og stoppested, slik at den noen ganger kan gå veldig tidlig andre ganger for sent da det ikke er faste tider de skal forholde seg til ved hnvert stopp. Helt umulig å finne frem dersom man ikke var lommekjennt.

Men ring 177 du, så forklarer de deg nok, dersom du bemerker at du ikke er kjennt i byen er de nok litt ekstra behjelpelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...