vikki Skrevet 1. april 2002 #1 Skrevet 1. april 2002 hehehehhehehe.....måtte jo skrive det slik...da kom du jo in for å se hva det dreide seg om...... vel vel...folkens nå skal dere høre.... vi har kjøpt nytt hus og skal flytte om to mnd.(27Mai)hehe... men det er ingen som har kartonger!!!! vi har annonser i avisen men ingen responds,vi har spurt på butikkene men får kun banan kartonger som ikke duger til annet enn fyrings ved..... har ringt til flyttebyråer,da vi endelig fant noen som solgte skulle de ha 45 kr per. kartong..." E du ikkje rikktig vel bevart gutt" sa jeg i ren skjokk!!! er det noen som har noen tips om hvor vi kan hennvende oss?Uten å bli ruinert?? Folk selger og kjøper hus og flytter osv.hver dag,så NOEN har jo kartonger!!!! hilsen en kartong - desperat - kjerring. 1
Charmina Skrevet 1. april 2002 #2 Skrevet 1. april 2002 Heisann!! vet at de i skobutikker og glassmagasin ofte har store og gode kartonger! Lykke til!! klemmer fra12
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #4 Skrevet 1. april 2002 europris og andre lavprisbutikker får jo stadig inn varer-hør med de-avtal at de sparer og ikke presser det så du kan hente
Sussi* Skrevet 1. april 2002 #5 Skrevet 1. april 2002 Hvorfor ikke prøveå få tak i eggekartonger, fra Prior. De er kjempegode.12 1
Tusenfryd Skrevet 2. april 2002 #6 Skrevet 2. april 2002 Må bare si at bananesker er de beste og eneste flyttekartongene jeg vil og kan bruke! Da jeg flyttet sist var det tørke på bananesker. jeg fikk låne flyttekartonger av noen venner, og jeg sier det - aldri mer. De kommer flatpakket, de skal brettes sammen, de skal tapes, de lar seg ikke bære og stable - og enda hadde jeg flyttebyrå. Bananesker det eneste som gjelder: - De er akkurat så små at de aldri blir uhåndterlig tunge... så man kan faktisk flytte på dem...Og man kan ta to i slengen dersom det er lette ting oppi, fx. klær. - De har lokk, dvs at er de fulle så er de fulle. Andre kartonger får alltid plass til litt til...Dessuten slipper du alt dette tape-styret for de er alltid lukket og ikke noe spretter opp eller ramler av. - De er kjempesolide, Du oppdager aldri en bananeske som revner selv om den er full av tallerkner eller bøker. Det gjør flyttekartonger, eller varekartonger fra butikker etc. - tro meg! - De har håndtak! Så de går faktisk an å bære. Kjempestore kartonger som er fulle, og uten håndtak...hvordan har du tenke å flytte dem? - Superenkelt å stable, for alle er like store. Kartonger du snakker om er i ulik størrelse og ikke så lett å stable. Nei - gå for bananesker - lykke til med flyttingen! _________________ Klem fra Tusenfryd 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-04-02 06:49 ] 7
Gjest Lea Skrevet 2. april 2002 #7 Skrevet 2. april 2002 På Ikea har de rimelige kartonger med lokk. Disse er lette å stable og ikke for store. Spør i en butikk om de kan samle opp noen esker til deg, så får de litt tid på seg. De fleste komprimerer papp så fort de er tømt.1212[ Dette Innlegg er endret av: Lea den 2002-04-02 07:11 ]
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #8 Skrevet 2. april 2002 spør på cubus...vi gir alltid bort masse kartonger, og får varer hele tiden....
Kreps Skrevet 2. april 2002 #9 Skrevet 2. april 2002 Selv henter jeg esker på sykehjemmet der jeg jobber, der har vi bleieesker i fleng, og er ypperlige til flytting. Ta deg en tur dit og spør..12
prinsessa Skrevet 2. april 2002 #10 Skrevet 2. april 2002 Hei Jeg ha jobba på BIG, og der ga vi bort kartonger hele tiden. Var bare glad til, vi slapp jo å gå ut med dem i søpla.
Jeffe Skrevet 3. mai 2021 #11 Skrevet 3. mai 2021 vikki skrev (På 1.4.2002 den 23.26): hehehehhehehe.....måtte jo skrive det slik...da kom du jo in for å se hva det dreide seg om...... vel vel...folkens nå skal dere høre.... vi har kjøpt nytt hus og skal flytte om to mnd.(27Mai)hehe... men det er ingen som har kartonger!!!! vi har annonser i avisen men ingen responds,vi har spurt på butikkene men får kun banan kartonger som ikke duger til annet enn fyrings ved..... har ringt til flyttebyråer,da vi endelig fant noen som solgte skulle de ha 45 kr per. kartong..." E du ikkje rikktig vel bevart gutt" sa jeg i ren skjokk!!! er det noen som har noen tips om hvor vi kan hennvende oss?Uten å bli ruinert?? Folk selger og kjøper hus og flytter osv.hver dag,så NOEN har jo kartonger!!!! hilsen en kartong - desperat - kjerring. Clas Olson pleier jeg å kjøpe. Har sånn 5 pack. Bedre det enn å bruke tid på annonser i avisen. Synes jeg da
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #12 Skrevet 3. mai 2021 Jeffe skrev (2 minutter siden): Clas Olson pleier jeg å kjøpe. Har sånn 5 pack. Bedre det enn å bruke tid på annonser i avisen. Synes jeg da Så du er trollet som drar opp gamle tråder?🤨 Anonymkode: ccb17...776 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #13 Skrevet 3. mai 2021 Trollet glemte anonymknappen...det måtte jo skje før eller senere.😜 Anonymkode: 6205d...9fd 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #14 Skrevet 3. mai 2021 Jeffe skrev (12 minutter siden): Clas Olson pleier jeg å kjøpe. Har sånn 5 pack. Bedre det enn å bruke tid på annonser i avisen. Synes jeg da Hva fillern er det sånne som deg sitter å Søker på når du drar opp 19(!!!!!) år gamle tråder om flytteesker? Anonymkode: 384df...5c5 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #15 Skrevet 3. mai 2021 16 minutter siden, Jeffe said: Clas Olson pleier jeg å kjøpe. Har sånn 5 pack. Bedre det enn å bruke tid på annonser i avisen. Synes jeg da Min sønn fikk førerkort for bil for et par uker siden. Han var ikke født når denne tråden ble opprettet. 🙄 Anonymkode: d6a93...a23 3
Gjest Nala79 Skrevet 3. mai 2021 #16 Skrevet 3. mai 2021 (endret) vikki skrev (På 1.4.2002 den 23.26): hehehehhehehe.....måtte jo skrive det slik...da kom du jo in for å se hva det dreide seg om...... vel vel...folkens nå skal dere høre.... vi har kjøpt nytt hus og skal flytte om to mnd.(27Mai)hehe... men det er ingen som har kartonger!!!! vi har annonser i avisen men ingen responds,vi har spurt på butikkene men får kun banan kartonger som ikke duger til annet enn fyrings ved..... har ringt til flyttebyråer,da vi endelig fant noen som solgte skulle de ha 45 kr per. kartong..." E du ikkje rikktig vel bevart gutt" sa jeg i ren skjokk!!! er det noen som har noen tips om hvor vi kan hennvende oss?Uten å bli ruinert?? Folk selger og kjøper hus og flytter osv.hver dag,så NOEN har jo kartonger!!!! hilsen en kartong - desperat - kjerring. Måtte være eldgammel tråd 😂😂 Endret 3. mai 2021 av Nala79
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #17 Skrevet 3. mai 2021 Denne tråden er jo såpass artig at den fortjente å bli dratt opp igjen. Det er jo ikke slik at folk sitter og tviholder på flytteeskene sine, de hiver de når de er ferdig Og det er jo bare å kjøpe noen, evt. få banankasser på butikken. Anonymkode: e5a39...dee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå