Gå til innhold

Korsett

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har tenkt å bruke korsett for at kjolen skal sitte finere og for at magen skal være like flat også etter middag og alle kakene.

Problemet er bare at jeg også trenger push-up effekten da jeg har en liten A-cup byste. Men jeg kan ikke finne noen korsetter med push-up effekt.

Derfor lurer jeg på om noen har sett slike korsetter som slutter like under bh'n? Har bare sett silke på film, med en slik kan jeg ha separat push-up bh slik at jeg får i pose og sekk.

Noen som vet hvor jeg burde lete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har tenkt å bruke korsett for at kjolen skal sitte finere og for at magen skal være like flat også etter middag og alle kakene.

Problemet er bare at jeg også trenger push-up effekten da jeg har en liten A-cup byste. Men jeg kan ikke finne noen korsetter med push-up effekt.

Derfor lurer jeg på om noen har sett slike korsetter som slutter like under bh'n? Har bare sett silke på film, med en slik kan jeg ha separat push-up bh slik at jeg får i pose og sekk.

Det er push-up på mitt korsette...

Anbefaler "Det Lille Under" på Palleet i Oslo som valig, mulig de har.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er push-up på mitt korsette...

Anbefaler "Det Lille Under" på Palleet i Oslo som valig, mulig de har.

Får du dratt den skikkelig opp når bh'n sitter på korsetten? Ikke så morro med mikroskopiske pupper :ler:

Skrevet
Får du dratt den skikkelig opp når bh'n sitter på korsetten? Ikke så morro med mikroskopiske pupper :ler:

Jeg har B-cup, men min funka veldig fint, akkurat som vanlig push-up BH egentlig. Litt vanskeligere å få det til å sitte bra uten stropper, hvis man har strømper festet i korsettet, men det var korsett i kjolen som hjalp til også..

Skrevet

De har sånne på lindex, i hvitt fløyelsaktig stoff med blå sløyfe på, veldig søte. Og så har de bh i matchende stil også, hvis du vil ha det gjennomført.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...