Smørblomsten Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Noen som har gode erfaringer med fotografering av barn? Jeg har lyst å fotografere min sønn på 1,5 år. Vil ikke bruke Fame da jeg har hørt de er dyrest. Og SÅ god råd har jeg ikke. Ønsker først og fremst å ha ett bilde på ca 40x60cm på canvas-bakgrunn e.l. I svart-hvitt og med helt hvit bakgrunn. (sånn a'la Fame!) Noen tips? Gjerne til privatpersoner som driver hjemme hos seg selv, siden det sikkert er billigere. Får man det ferdig-innrammet, evt hva koster det? Er det mulig å få det på canvas? Takk for svar!!!
Gjest kaffedama Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Noen venner av oss hadde vært hos Mirakelfoto (www.mirakelfoto.no). Der får man 8 bilder i album samt CD med alle bildene for 1400 kr, og forstørrelser må så kjøpes i tillegg. Bildene av venners datter var veldig fine! Det ligger også eksempler på hjemmesiden som du kan se på.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Freelancefotograf fra Oslo jeg fant via foto.no: http://miranda.foto.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå