Ebano Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 (endret) eeeeeeeeee Endret 29. januar 2008 av Ebano
kathrine79 Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 (endret) og gratulerer! Det er lurt å bestill lokale og kirke så fort som mulig, det blir fort fullt!! Hva tenker dere på, lage selskap selv eller kjøpe ferdig full pakke? Når vi booket i august i fjor var det en dato ledig hele sommeren! Her er ingen spørsmål dumme (ok, noen er kanskje litt, hehe Endret 13. juli 2007 av kathrine79
Ebano Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 (endret) eeeeeeeeee Endret 29. januar 2008 av Ebano
¤flicka¤ Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Hei! Jeg og kjæresten min skal gifte oss om ca 14 måneder, og har akkurat startet planleggingen. Har ikke bestilt kirke eller lokale enda, men håper at de har noe ledig (vi har flere datoer å velge i). Vi regner med å bestille neste uke, så kan vi endelig begynne på detaljene Vet sånn ca hvor mange gjester vi skal ha, det er viktig når man velger lokale. Ikke artig hvis det er for stort eller for lite. Vi har også satt opp et foreløpig budsjett, basert på priser vi fant rundt omkring (bl.a. her inne). Men det er mye jeg lurer på likevel. Vi kommer nok til å se hverandre her inne framover
Ebano Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2007 Så bra at det ikke bare er jeg som er ny i gamet Har hørt at man ofte regner 1000 kr pr person i bryllup, er det i nærheten av hva dere har kommet frem til Flicka? Jeg håper at vi kommer under det...
kathrine79 Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Har hørt at man ofte regner 1000 kr pr person i bryllup, er det i nærheten av hva dere har kommet frem til Flicka? Jeg håper at vi kommer under det... Det var omtrent det vi betalte, og vi gjorde ingenting selv, bare satte på bordkort. Inkl. fri bar. Så billigere enn det skulle gå an å få til...
¤flicka¤ Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Har hørt at man ofte regner 1000 kr pr person i bryllup, er det i nærheten av hva dere har kommet frem til Flicka? Ja, faktisk - det ble ca 1000 kroner pr person i budsjettet vi kom fram til, men det var med alt; mat og drikke, klær, fotograf, lokale, blomster osv. Vi satte bare ca-priser, og noen av prisene er nok litt høye - så det går sikkert an å få det billigere enn det også. Men vi tenkte at det helt sikkert kommer til å komme en del uforutsette kostnader også, så det var greit å ha et realistisk utgangspunkt. Hvis du skal ha festen på et litt dyrere sted kan det fort koste ca 1000 pr person bare for mat og drikke til middagen. Men det er jo opp til hver enkelt da
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Er dårlig på bryllupstips, men er bare innom for å si Gratulerer og !
B2B Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 og gratulerer kjempe mye med forlovelsen! Vi kommer sikkert til å "se" mye til hverandre her inne, og jeg er glad for at det blir flere utenlands bruder her inne slik at det ikke bare er jeg som stiller "dumme" spørsmål Lykke til med planleggingen dere også!
Ebano Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. juli 2007 (endret) eeeeeeeeee Endret 29. januar 2008 av Ebano
LilleSolstråle Skrevet 16. juli 2007 #14 Skrevet 16. juli 2007 (endret) Hei hei! Jeg er også ganske nyforlovet (1mnd) :rødme: og lurer veldig på en ting.. Vi skal ikke gifte oss før sommeren 2009 pga skole og økonomi,men jeg har funnet drømme kjolen nå,og er redd den går ut av produksjon neste år,siden det er en 2007 modell. Bør jeg bestille den nå? Vedlegg fjernet, se Kvinneguidens regler om kopibeskyttet materiale. vimse-mod Endret 16. juli 2007 av vimse
Lilywhite Skrevet 16. juli 2007 #15 Skrevet 16. juli 2007 Gratulerer med forlovelsen og velkommen hit! Når har dere tenkt å gifte dere? Neste sommer eller 2009? Et bra tips er å opprette bryllupsdagbok i dagbok-forumet her inne, så holder du oversikten over planleggingen og kan få respons fra andre underveis
Lilywhite Skrevet 16. juli 2007 #16 Skrevet 16. juli 2007 Hei hei! Jeg er også ganske nyforlovet (1mnd) :rødme: og lurer veldig på en ting.. Vi skal ikke gifte oss før sommeren 2009 pga skole og økonomi,men jeg har funnet drømme kjolen nå,og er redd den går ut av produksjon neste år,siden det er en 2007 modell. Bør jeg bestille den nå? Jeg skal også gifte meg i 2009, mye av de samme grunnene som deg Jeg venter i allefall til neste sommer med å prøve kjoler (tror jeg:P), men det må være opp til deg om du kjøper kjolen nå. Jeg venter litt av flere grunner, bl. a. hvis jeg skulle ombestemme meg i forhold til farge, fasong e.l., og fordi det er dumt om kjolen må syes inn/ut eller ikke passer lengre om 2 år. Men hvis du er helt sikker på at det er drømmekjolen, så hvorfor ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå