Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken mascara synes du er den aller beste?

Jeg er tilhenger av Lancome Hypnose og til dels også YSL faux cils de gangene den ikke klumper (synes det er så forskjell fra gang til gang jeg kjøper den...) jeg vil ha en mascara som forlenger, separerer og gir volum. hele pakka altså :) hvilken synes du er best?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kanelia
Skrevet

I tillegg til de to du nevner, så er Diorshow veldig bra. Den eneste ulempen med den er at den blir fort tørr. Må kjøpe ny annenhver måned... Fordelen med det er vel at det ikke rekker å bli så mange bakterier i den da.

Skrevet

Nå har jeg ikke prøvd så mye nytt i det siste, men liker veldig godt Spectacular mascara fra Helena Rubinstein. Får lange fine vipper, klumper ikke og sitter godt

Gjest Fliss
Skrevet

Lancome Extreme .. den er jeg blitt avhengig av ;-)

Skrevet

Lash queen fra helena rubinstein. Husker den var litt uvant i starten, men nå er jeg avhengig.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg liker lash queen fra helena rubenstein og amplicils fra lancome :)

Skrevet

jeg har forelsket meg helt i en maskara fra Mary Kate faktisk.. eneste jeg har prøvd derfra, fikk den i gave og har aldri vært borti en maskara som fungerer så bra på vippene mine.

har relativt lange vipper, og er superpertentlig på at de ikke skal være klistret sammen men se naturligst mulig ut, står gjerne med nål og skiller vipper for at de skal være mest mulig separert..... *flirer*

denne er perfekt, sjelden trenger jeg gjøre noe særlig mer en å bare ta den på, og får full farge og lengde på vippene uten at jeg trenger jobbe meg ihjel for at det skal se bra ut.

står Signature på den ULtimat mascara Wimperntusche, knall-maskara. :)

Gjest Tweek
Skrevet
står gjerne med nål og skiller vipper for at de skal være mest mulig separert..... *flirer*

Dette gjør jeg også :sjenert:

Skrevet

Au, da er det litt kjedelig om man ikke er helt stø på hånda!

Skrevet
Au, da er det litt kjedelig om man ikke er helt stø på hånda!

:ler: det er på en måte ett must. :ler:

Gjest Tweek
Skrevet

For meg så har jeg aldri stukket meg. Men jeg sitter å sminker med på en bord som er høyt nok til at jeg lener albuene mine på det. Så da får jeg støtte :) Hadde vært håpløst uten :sjenert:

Gjest Browniiez
Skrevet

Diorshow! :hjerte: Men dumt at det ikke tar lang tid før kosten blir rar og man må kjøpe ny. :sur: Ganske dyr også, men jeg syns det gir et kjempebra resultat dersom man vil ha fyldige vipper med volum og lengde.

Skrevet

Jeg bruker isadora build-up mascara først også bruker jeg en eller annen mascara fra Lancome. (Har den ikke foran meg akkurat nå!) Jeg har utrolig kjedelige vipper som aldri vil stå.. Men etter å ha begynt med build-up mascara også Lancome mascara'en så er vippene mine blitt mye "større" og lengre. :)

Gjest Borghild
Skrevet

Mine favoritter er Diorshow, l`extreme og hypnose fra Lancome, YSL Faux Cils og Isadora Build Up. Har alle sammen hehe. :sminkedokke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...