Gjest Bett Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Hei. Jeg var å tok airbrush tan på mandag, og ble superfornøyd med resultatet- naturlig, skjoldefri farge!!MEn 3 dager etter så jeg at det var noe ujevn farge i nederste del av pannen. Noen som har noen synspunkter på hvorfor??Jeg har alltid vært flink til å rense og smøre ansikt to ganger daglig, så jeg finner det litt rart..Utrolig dumt at fargen i ansiktet går så fort bort, noen tips for at den skal holde lenger?virker de produktene som skal forlange brunfargen? Vurderer å kjøpe det sammen med et airbrush hjemmeanlegg.
Wonders Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Når du vasker ansiktet på morgen og kveld, vær mere varsom, ikke gni, men la vannet renne fra springen og rett på ansiktet når du tar av såpe. Er ikke sikker på hvilke rutiner du har. Tør kansiktet lett med håndkle, ikke gni, men klapp lett, da holder det lenger.
Gjest Alou Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Hvis du har renseprodukter eller andre pleieprodukter som virker eksfolierende(inneholder f.eks. aha-syrer, fruktsyrer, glykolsyre osv.) kan de fjerne fargen. Jeg bruker selv slike produkter og merker at det 1) fjerner fargen fortere og 2) fagen blir ujevn. Når det oppstår blir jeg nødt til å ta en ny runde med peeling og selvbruning for at resultatet skal se fint ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå