Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger sårt deres råd her.

typen har bedt om pause, sier det er noe som mangler. vi har vært sammen i mange år - og bor sammen - ingen barn.

nå har han bodd borte i 1 1/2 uke, og jeg lurer så veldig på hvordan han har det, hvem han er sammen med og hva han gjør.

har jeg rett til å vite det? bør jeg la ham være helt i fred, og bare tenke at hva han gjør mens han (vi) tenker er ikke min sak. også hvis det gjelder en annen dame (som han sier det ikke er).

anyone med erfaringer de vil dele?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nå vil jeg ikke ta helt motet fra deg, men høres ut som han har stukket sin kos. Vet ikke hvorfor det ble 'pause' eller hva det er, men høres ut som en dårlig unnskyldning fra hans side, at han egentlig endte forholdet, men klarte ikke å si 'slutt'. Når du ikke har hørt fra han på 1 1/2 uke, vil jeg tro det er over. Hadde jeg vært deg, hadde jeg ihvertfall ikke tatt kontakt med han, tror nok jeg hadde begynt å se på forholdet som over. Kan være helt andre årsaker som jeg ikke vet om, men høres ikke bra ut..Sorry... Håper det ordner seg for deg :klem:

Skrevet

hva han gjør og hvem han er sammen med (uansett om det er noen andre damer med i bildet eller ikke), synes jeg ikke du skal spør ham om ihvertfall, det har du ikke noe med akkurat nå ihvertfall og gjør ingenting bedre av å spør om det.

Jeg vet ikke hva som er rett i en slik situasjon, det finnes vel heller ingen rett og galt som vi kan komme med, da kjærsten din og du er like forskjellige individer som alle oss andre og har helt andre tanker og væremåter. så hvordan han vil reagere på ting, vet vi vel ikke uansett hvor mye vi vil eller prøver.

Kjenner meg selv godt nok til at jeg nok hadde sent en melding, ikke for å sjekke hva han driver med, men enkelt og greit en liten hei-melding, kort at jeg tenker på ham og at jeg håper jeg hører fra ham igjen og at han ikke bare forsvinner uten noe mer ord.

ville ikke forsøkt å påvirke tror jeg, det kan virke mot sin hensikt, la ham ta den tiden han trenger, uansett hvilken vei det vil gå.

men en liten melding bare med hei, håper du har det bra, tenker på deg og håper å høre fra deg når du vet mer hva du tenker, hadde jeg nok sent uansett hvor lurt det hadde vært, men det er meg. Klarer ikke IKKE gi lyd, bare for at han skal vite at han er viktig.

Skrevet

Hvis du mener at dere har noe å prate om, kan du sende ham en melding og si det. Snakket dere om hva pausen ville innebære, hva som var lov og ikke lov, hvor mye dere skulle fortelle hverandre og hvor mye dere skulle holde kontakt?

Det er ikke greit av ham å si at dere bør ta en pause bare for å slippe unna ubehagelighetene med å gjøre det slutt, og så kutte kontakten på ubestemt tid. Du fortjener klare svar, i det minste.

Skrevet

HEI.

Vi har hatt kontakt i løpet av de dagene som har gått bare for å si det. han har ringt meg innimellom (for å høre hvordan det går med meg), og jeg har sendt to meldinger.

vi har ikke snakket om hva som er lov eller ikke lov. han sa i det ene øyeblikket at det er slutt, og så hører jeg han sier til andre, og til meg etterpå, at vi har pause, at vi tenker på det.

han må finne ut hva han vil med livet sitt, og om det er ment å være oss sier han.

er så redd for å legge noe press på ham, samtidig som jeg har lyst til å ringe og ringe, trygle og be og tvinge frem en løsning, slik at jeg slipper å leve i uvissheten. samtidig som jeg ikke orker tanken på en avslutning.

hvorfor er gutter så utrolig vanskelige!? :sur:

Skrevet

typen har bedt om pause, sier det er noe som mangler. vi har vært sammen i mange år - og bor sammen - ingen barn.

nå har han bodd borte i 1 1/2 uke, og jeg lurer så veldig på hvordan han har det, hvem han er sammen med og hva han gjør.

har jeg rett til å vite det? bør jeg la ham være helt i fred, og bare tenke at hva han gjør mens han (vi) tenker er ikke min sak. også hvis det gjelder en annen dame (som han sier det ikke er).

Mitt absolutte råd er å la han være,så han får tenkt og rukket å savne deg.Gjør hyggelige ting med venner,flørt,og ikke tenk.Vis at du klarer deg fint.Ikke mas

Forhold kan fort bli en vane,og bare det.La han finne ut av det.Det er igenting du kan gjøre for øyeblikket,"mas" fører ingensteds.

Lykke til :)

Skrevet

Hvis dere har pratet om det, bør du la ham være i fred og ikke mase på ham. Men gjør det klart for ham at du ikke kommer til å sitte å vente på ham, og ikke ha for store forhåpninger om at han skal komme tilbake. Vær realistisk optimist, men ta vare på deg selv først og fremst.

Gjest Gjest
Skrevet

La han være i fred du, gi han en mulighet til å savne deg. Og hvis han finner ut at han ikke savner deg så er nok dette forholdet over. Forstår godt at du syns det er trist og helst vil ha kontakt med han men dette må han nok finne ut av selv.

Det er et liv etter dette også bare du tar tiden til hjelp. :klem:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg hadde ikke sendt noen meldinger nei!

Jeg hadde heller ikke sittet og ventet på at han skulle ta en avgjørelse. Jeg hadde klart sagt i fra at jeg ikke sitter og venter..

Jeg hadde prøvd å fortsette å leve mitt liv, inkludert flørting med andre .

Vet du hva om jeg sitter og venter på en mann skal bestemme seg!NEVER EVER!!

Skrevet
Mitt absolutte råd er å la han være,så han får tenkt og rukket å savne deg.Gjør hyggelige ting med venner,flørt,og ikke tenk.Vis at du klarer deg fint.Ikke mas

Signerer helhjertet!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har litt personlige erfaringer med akkurat det der. Jeg gjorde en gang akkurat det samme som typen din har gjort. Det skjedde etter en krangel (den n`te på ganske kort tid). Forholdet var blitt forferdelig, jeg følte det som om jeg ikke hadde noe hjem lenger, og gruet meg faktisk for å komme hjem, og jeg orket ikke tanken på å fortsette å krangle med henne om de samme tingene enda en gang. Jeg kunne ikke puste i den atmosfæren vi hadde hjemme da. Det var ikke noe fristed lenger. Så jeg pakket sakene mine og dro. Jeg la igjen en beskjed, bad henne la være å kontakte meg, og installerte meg på pensjonat. Tida brukte jeg til å tenke over forholdet. Og det er kanskje det typen din gjør, også.

Du burde ikke kontakte noen som har sendt deg en så sterk melding som å gå. Når han har fått tenkt seg om, så kommer han enten tilbake, eller så henter han resten av tingene sine, og blir borte for godt. Og så får du heller bestemme deg for om du vil ha ham hjem, eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...